اخبار داغ

رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر کاشان:

نماز عید فطر در مصلای کاشان برگزار می شود/ ضرورت حضور به موقع برای جلوگیری از ازدحام و ترافیک

نماز عید فطر در مصلای کاشان برگزار می شود/ ضرورت حضور به موقع برای جلوگیری از ازدحام و ترافیک
علیرضا کاشانی نژاد از برگزاری نماز عید فطر به امامت آیت‌الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در محل مصلای این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کاشان اول؛ رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر کاشان از برگزاری نماز عید فطر به امامت آیت‌الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در محل مصلای حضرت بقیه الله الاعظم رأس ساعت 7:30 صبح دوشنبه خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

علیرضا کاشانی‌نژاد با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های عید سعید فطر یک ساعت قبل از برگزاری نماز عید فطر در کاشان یادآور شد: سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا شاه‌فضل مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با موضوع احکام از جمله برنامه های فرهنگی پیش‌بینی شده است.

,

وی؛ محمدباقر خندان را به عنوان مجری برنامه و محمدهادی کامران را به عنوان قاری دعای قنوت نماز عید فطر مصلای کاشان معرفی کرد.

,

رئیس ستاد نماز عید سعید فطر کاشان، استقرار اکیپ‌های بهداشتی و امدادرسانی و ساماندهی صندوق‌های فطریه در محل برگزاری نماز عید فطر را از دیگر اقدامات ستاد نماز عید فطر کاشان اعلام کرد.

,

کاشانی نژاد افزود: اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی از ساعت 6 صبح در تمامی میادین اصلی شهرستان آماده خدمت‌رسانی به نمازگزاران عید فطر کاشان خواهند بود.

,

به گفته وی نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی نیز از صبح روز عید در مصلای کاشان محل نماز عید فطر؛ مسئولیت امنیت و راهنمایی و رانندگی را برعهده دارند.

,

کاشانی نژاد در پایان با درخواست از مردم برای حضور به موقع و رأی ساعت، تصریح کرد: همکاری همشهریان برای پیشگیری از ازدحام جمعیت و ترافیک اتومبیل ها در پارکینگ در زمان برگزاری نماز ضروری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه