اخبار داغ

فرماندار قاین:

برای آینده شهر از طرح های گردشگری حمایت شود

برای آینده شهر از طرح های گردشگری حمایت شود
فرماندار قاین گفت: مدیران دستگاه های خدمات رسان با تعامل و هم پوشانی می توانند در راستای حل مشکلات شهروندان گام بردارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، کهن ترابی فرماندار در جلسه هماهنگی تأمین زیرساخت های مناطق حاشیه شهر قاین و مجتمع رفاهی دادگستری که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید؛ ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و همچنین تبریک فرارسیدن عید فطر، اظهار داشت: هدف همه ما مسئولین، تسهیل امور مردم و خدمت رسانی به آنان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

فرماندار در ادامه بیان داشت: در گذشته یکسری ساخت و ساز هایی در حاشیه شهر قاین صورت گرفته که در شرایط کنونی از داشتن برخی زیرساخت ها از قبیل آب، برق و گاز محروم هستند که همه مسئولین دستگاه های خدمات رسان بایستی نهایت تعامل و هم پوشانی در جهت بهره مندی این شهروندان از خدمات زیرساختی را داشته باشند تا نارضایتی عمومی به حداقل برسد.

,

 

,

, ,

وی در ادامه بیان داشت: در شهرستان قاینات در اجرای کلیه امور فقط مرّ قانون را مدیران در نظر می گیرند و این شهرستان کمتر برخوردار را با کلان شهر ها مقایسه می کنند. مدیران ضمن اجرای قانون بایستی منافع شهرستان و مردم را هم در اجرای پروژه ها در نظر بگیرند و مدافع حقوق مردم و شهرستان هم باشند. هر چند مقام معظم رهبری و مسئولین قوه قضائیه به بحث زمین خواری خیلی توجه و تأکید دارند، ولی مناطق کمتر برخورداری مثل این شهرستان دارای مصادیق مربوطه نیست. لذا همانطوری که استاندار محترم تأکید دارند که خیلی از مسائل و مشکلات در داخل شهرستان ها قابل حل و فصل شدن است؛ ما نیز بر این امر از ابتدای کار تأکید داریم و معتقدیم که همه مدیران دستگاه های خدمات رسان با تعامل و هم پوشانی می توانند در راستای حل مشکلات شهروندان گام بردارند.

,

مقام عالی دولت همچنین خاطرنشان کرد: ما به دنبال جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در منطقه نمونه گردشگری که در مسیر کریدور شمال به جنوب و جنوب به شما قرار دارد و همچنین در دیگر نقاط شهرستان هستیم که لازمه این امر فراهم نمودن زیرساخت های لازم برای آنان است. لذا در این خصوص هم مسئولین دستگاه های خدمات رسان باید با کمترین بروکراسی اداری و دریافت استعلامات و ایجاد موانع، بستر و زمینه حضور آنان را در شهرستان فراهم نمایند.واز طرح های گردشگری درشهرستان حمایت شود.

,

, ,

میلانلویی رئیس دادگستری شهرستان قاینات به بیان هدف تشکیل این جلسه پرداخت و افزود: با توجه به اینکه در گذشته یک سری نابسامانی هایی در بحث ساخت و سازی های غیرمجاز و خارج از محدوده شهری در این شهر صورت گرفته است؛ این جلسه به جهت بررسی و ارائه راهکار هایی برای بهره مندی شهروندانی است که به هر دلیل در حاشیه شهر اقدام به ساخت و ساز نموده اند.

,

وی بیان داشت: برای این معضل باید یک راهکار اساسی پیش بینی شود با توجه به این که معضل شهر به خود ما دستگاه های اجرایی بر می گردد باید یک کار اساسی صورت گیرد.

,

رحیمی دادستان شهرستان بر رفع مشکلات و معضلات حاشیه نشین ها، تأکید کردوگفت: هدف همه ما حل مشکلات و ارائه خدمات عمومی به شهروندانی که در حاشیه شهر قاین هستندو این کار تعامل و همراهی همه مسئولین خدمات رسان را می طلبد تا در جهت رفع مشکلات و خدمات رسانی به آنان از هیچ تلاش فروگذار ننمایند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه