اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) رفسنجان:

انس بیشتر با خالق و مخلوق از برکات ماه مبارک رمضان است/ تلاوت مستمر قرآن و توسل به اهل بیت از آثار ماه رمضان حفاظت می کند

انس بیشتر با خالق و مخلوق از برکات ماه مبارک رمضان است/ تلاوت مستمر قرآن و توسل به اهل بیت از آثار ماه رمضان حفاظت می کند
حجت الاسلام والمسلمین محرابی زاده گفت: لاوت مستمر قرآن، توسل به اهل بیت، حضور مستمر در جلسات معنوی و دوری از گناه با ارده ای که کسب کرده اند از وظایف مسلمانان برای حفظ برکات ماه رمضان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین علی محرابی زاده در گفتگو با ناب نیوز ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: یکی از برکات ماه مبارک رمضان انس بیشتر با خالق است چرا که در این ماه سرعت خیرات، ارزش اعمال و درصد قبولی آنها نزد خدا بیشتر است و قرب الهی آسان تر تحقق پیدا می کند لذا هدف که رضایت خداوند است، به راحتی حاصل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

مدیر حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) رفسنجان تصریح کرد: در این ماه مبارک انس با خلق خدا نیز بیشتر می شود؛ جمعیت بیشتر در نمازهای جماعت نسبت به طول سال، شب های احیا، مراسمات خطابه و وعظ و همچنین برگزاری نماز عید سعید فطر با شکوه هرچه تمام تر از برکات ماه مبارک رمضان است.

,

وی تقویت اراده را از برکات دیگر ماه مبارک رمضان دانست و عنوان کرد: یکی از مشکلات عمده انسان ها ضعف اراده و عدم تصمیم گیری مناسب است که ماه با برکت رمضان با برنامه هایی که دارد، موجب تقویت اراده در مردم می شود  که با حدود 16 ساعت نخوردن و نیاشامیدن برخود مسلط می شوند.

,

حجت الاسلام محرابی زاده ادامه داد: همچنین مردم یاد می گیرند  در برابر بسیاری از سختی های زندگی شانه خالی نکنند و در جهاد اصغر پیروز شوند و با ایستادگی در مقابل نفس اماره، در جهاد اکبر موفق شوند.

,

این کارشناس مسائل مذهبی تصریح کرد: آموزش نظم و خوردن و آشامیدن در ساعت خاص و همچنین سلامتی جسم و روح انسان از دیگر برکات ماه رمضان است کمااینکه در روایات آمده است روزه بگیرید تا سالم باشید.

,

وی درخصوص وظیفه مسلمانان در حفظ آثار ماه رمضان اظهار داشت: تلاوت مستمر قرآن، توسل به اهل بیت، حضور مستمر در جلسات معنوی و دوری از گناه با ارده ای که کسب کرده اند از وظایف مسلمانان برای حفظ برکات ماه رمضان است.

,

مدیر حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) رفسنجان خاطرنشان کرد: انجام واجبات و مستحبات مانند نماز نیز از آثار ماه رمضان در طول سال حفاظت می کند و موجب می شود انسان در آرامش خاطر به نهایت رضایت خداوند تبارک و تعالی دست یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه