اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان ورامین؛

بسیجیان و پاسداران شهرستان ۴۰ فرزند کم بضاعت ورامینی را تحت پوشش قرار دادند

بسیجیان و پاسداران شهرستان ۴۰ فرزند کم بضاعت ورامینی را تحت پوشش قرار دادند
بیش از ۴۰ نفر از فرزندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تحت عنوان طرح محسنین به حمایت بسیجیان و پاسداران شهرستان ورامین درآمده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ داود اصغری فرمانده سپاه شهرستان ورامین طی مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما گفت: رسیدگی به قشر مستضعف یکی از ویژگی های نیروهای انقلابی و ارزشی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) به تاسی از آموزه ها و دستورات دین مبین اسلام، تاکید بسیار زیادی بر حمایت از مستضعفین داشته اند تا جایی که امام خمینی(ره) اعلام کرده بودند که مستضعفین و پابرهنگان سرمایه های این نظام و انقلاب هستند.

,

فرمانده سپاه شهرستان ورامین اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیار خوب و مناسب کمیته امداد امام خمینی(ره)، حمایت از فرزندانی است که در وضعیت نامناسب مادی دارند می باشد و در طرحی با عنوان محسنین، افراد مختلف می توانند از این فرزندان حمایت مالی کنند.

,

اصغری بیان کرد: بسیجیان و پاسداران شهرستان ورامین در جهت اجرای دستورات دین مبین اسلام و همچنین امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی)، در ایام ماه مبارک رمضان در طرح محسنین که حمایت از فرزندان کم بضاعت است شرکت موثر و بسیار خوبی داشتند.

,

وی افزود: بعد از اطلاع رسانی اولیه بین حوزه های مقاومت بسیج خواهر و برادر شهرستان ورامین و همچنین پاسداران ناحیه ورامین، استقبال بسیار گرم و خوبی در جهت حمایت از این فرزندان کم بضاعت تحت عنوان محسنین صورت گرفت.

,

فرمانده سپاه شهرستان ورامین تصریح کرد: طی ماه مبارک رمضان بسیجیان و پاسداران شهرستان ورامین بیش از چهل نفر از فرزندان کم بضاعت را به صورت رسمی تحت پوشش خود قرار داده اند.

,

وی ادامه داد: بسیاری از بسیجیان و پاسداران نیز کمک های نقدی و غیر نقدی گوناگونی به افراد مختلف و نیازمند کرده اند که به صورت رسمی اعلام نکرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه