اخبار داغ

منتخب پنجمین دوره شورای شهر دیشموک مطرح کرد:

دیشموک در تمام حوزه مشکلات زیادی دارد

دیشموک در تمام حوزه مشکلات زیادی دارد
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دیشموک گفت: هدف شورای شهر در جهت تغییر مبلمان شهری و ایجاد روحیه نشاط و اعتماد در بین مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کهگیلویه،  مهندس سلمان بینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد:  طی روزهای اخیر به همرا آقایان جعفری، اکبری، راسته و مجاوند منتخبان شهر دیشموک  در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر به مرکز استان عزیمت کرده و با مسئولان استانی دیدار کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کهگیلویه,

منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای شهر دیشموک با بیان اینکه، هر چند وقت قانونی منتخبین و اعضای جدید هنوز نرسید؛ تصریح کرد: با این وجود نتوانستیم دست روی دست گذاشته و بیکار بنشینیم.

,

بینا اذعان کرد:  در این راستا برای بررسی و پیگیری مشکلات منطقه جهت رایزنی با مسئولان استانی؛ به یاسوج عزیمت کردیم.

,

منتخب جوان مردم دیشموک در شورای شهر با اشاره به اینکه، ترکیب منتخبین و  اعضای چهارسال اینده شورای شهر دیشموک یک ترکیب باتجربه و متشکل از اعضای فرهنگیان و جوانان می باشد؛ خاطرنشان کرد: ان شاءالله این تیم  به‌ دور از مسائل سیاسی و با برنامه‌ریزی دقیق مشکلات را حل خواهند کرد.

,

  بینا گفت: دیشموک مشکلات زیادی در تمام حوزه‌ها دارد که حل این معضلات نیازمند همدلی اعضای شورای شهر با مسئولان شهرستانی ، استانی و حتی مسئولان در سطح ملی و بویژه نماینده ولی‌فقیه در مجلس خبرگان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، می باشد.

,

وی گفت ؛ هدف شورای شهر در جهت تغییر مبلمان شهری و ایجاد روحیه نشاط و اعتماد در بین مردم است.

,

مهندس بینا با اشاره به اینکه شورای شهر باید با جدیت در جهت حل مشکلات شهر دیشموک وارد بشود، عنوان کرد: با وجود این ترکیب اعضای شورای شهر "جدید"؛ در این دوره انتظار مردم از شورا بیشتر شده است.

,

منتخب شورای شهر دیشموک گفت: درآمدزایی باید اولویت اول شهرداری  باشد و شهر دیشموک در تمام زمینه‌ها باید پیشرفت کند.

,

بینا در ادامه اظهار کرد در این سفر طی دیدار   با برخی مدیران کل در استانداری برای پیگیری مشکلات منطقه، ساعتها به بحث و رایزنی پرداخته شد.

,

وی؛ همچنین از دیدار منتخب شورای شهر دیشموک با مدیرکل اب و فاضلاب استان خبر داد و گفت: طبق پیگیری های بعمل امده قراراست دررروزهای اینده برای حفرچاه اب شرب شهر دیشموک اقدام شود و مشکل اساسی اب شرب شهر دیشموک مرتفع شود.

,

بینا به دیدار منتخبین شورای شهر دیشموک  با  مسئولان شرکت گاز استان هم اشاره کرد و گفت: قرار هست هیئتی از مسئولان شرکت گاز استان طی همین چند روز به دیشموک سفر کرده و روند نقشه برداری و در این چند روز خاک برداری و لوله گذاری شروع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه