اخبار داغ

دیدار جمعی از جوانان اردکانی با بیمار قطع نخاعی+تصاویر

دیدار جمعی از جوانان اردکانی با بیمار قطع نخاعی+تصاویر
جمعی از جوانان اردکانی با حضور در منزل یحیی محیطی جوان اردکانی که 13 سال است اسیر تخت است، با وی دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش اردکان گویا، رمضان ماه ضیافت الهی و ماه نزول قران است و در این ماه به صله رحم و همچنین دیداربا آشنایان و دوستان توجه ویژه ای شده  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اردکان گویا،,

مسجد صاحب الزمان محله امیری ازسال 1346 تابحال به همت محقق برجسته  اردکانی حاج علی سپهری اردکانی جلسه قرائت قران در این محل برگزار می شود و همچنان همبستگی و اتحاد در میان تمام اقشار این محله موج می زند.

,

پس از پایان جلسه قرائت قران در آخرین شب از ماه مبارک رمضان اهالی محل و روحانی مسجد به ملاقات یکی از فعالین مسجد رفتند واز احوالات این بیمار دلجویی و برای سلامتی اش دست دعا برداشتند.

,

یحیی محیطی در سال 1383 بر اثر سانحه تصادف قطع نخاع شده و حال قریب به 13 سال است که بدنش بی تحرک بر روی تخت خواب روزها را سپری می کند.پ

,

, ,

محمد رضا محیطی پدر خانواده ضمن تشکر و ابراز خرسندی از این حرکت مثبت ومداوم اهالی مسجد در ملاقات فرزندش از حضور یکایک عزیزان و دلجویی از اهالی خانواده و بیمارشان تشکر کرد و گفت: امیدوارم که هیچ مریضی در هیچ خانه ای نباشد و همه بیماران شفا پیدا کنند و فرزند من هم شفا پیدا کند.

,

وی همین ملاقات و دلجویی از بیمار و خانواده اش را مایه شادی و ابراز امیدواری دانست و افزود: هنوز مومنی پیدا می شود که در غم و شادی به یاد هم دیگر باشند و هنوز به دیدار کسی بروند که روزی با آنها در مراسم قرآنی شرکت می کرد و در حال حاضر در بستر بیماری خوابیده است.

,

آری به سادگی می توان اشک شوق و رضایت را بر چشمان غم زده بیماری خانه نشین و پیرمردی کهنسال که سالیانی است جیگر گوشه اش را در بستر بیماری است نشاند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه