اخبار داغ

شب های شیدایی به ایستگاه آخر رسید

شب های شیدایی به ایستگاه آخر رسید
اختتامیه جشن شب های شیدایی شامگاه شنبه در مجموعه شهروند با حضور شهردار کاشان و استقبال بی سابقه شهروندان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ اختتامیه جشن شب های شیدایی شامگاه شنبه در مجموعه شهروند با حضور شهردار کاشان و استقبال بی سابقه شهروندان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

در این اختتامیه که با حضور جمع گسترده ای از مردم کاشان برگزار شد، سید محمد ناظم رضوی شهردار کاشان با اشاره به اهمیت برگزاری چنین جشن هایی در راستای سامانه نشاط شهروندی اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی که در دستور کار شهرداری ها باید قرار بگیرد، ایجاد نشاط در میان لایه های مختلف اجتماع است.

,

وی تاکید کرد: افتتاح بزرگترین مسیر دسترسی از انتهای بلوار دانش تا راوند به طول 11 کیلومتر اتفاق بزرگی است که در آینده ای نزدیک انجام خواهد شد.

,

شهردار کاشان خاطر نشان کرد: انتقال بازار روز شهروند از این مکان نیز با هدف ایجاد آرامش برای ساکنان به زودی صورت می گیرد.

,

استاد جعفر رسول زاده در ادامه این جشن به شعرخوانی پرداخت و گروه هم آوایی تیام از جامعه نابینایان و کم بینایان کاشان با اجرای سرود زنده اشک شوق را در چشمان حاضرین جاری کرد.

,

پایان بخش جشن پایانیِ شبهای شیدایی اجرای تئاتر طنز توسط گروه کاشانه بود که خاطره ماه مبارک رمضان 96 را در خاطر شهروندان ماندگار کرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه