اخبار داغ

دادستان شهرستان چرام :

کشف ۱۰۰ درصدی سرقت ها در چرام / زمین خواری های بخش طسوج و سادات چرام می تواند قانونی شود

کشف ۱۰۰ درصدی سرقت ها در چرام / زمین خواری های بخش طسوج و سادات چرام می تواند قانونی شود
دادستان چرام با اشاره به سرقت های شهرستان چرام در سال اخیر اظهار کرد:خوشبختانه سرقت ۱۰ درصدی کاهش سرقت را در سال اخیر داشتیم و همچنین در این سال ۱۰۰ درصد سرقت ها را کشف کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چرام، عصر دیروز مولایی دادستان چرام در نشست اعضای دادگستری این شهر با اصحاب رسانه بیان کرد:دادستان و دادسرا اولین وظیفه امنیت را دارند که توسط دادستان و مرجع انتظامی کنترل و برقرار می گیرد . 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  چرام,

وی افزود: کوچکترین خبری مبنی بر اختلال در امنیت را سریع وارد می شویم و با توجه به قانون عمل می کنیم.

, .,

مولایی با اشاره به سرقت های شهرستان چرام در سال اخیر اظهار کرد:خوشبختانه سرقت ۱۰ درصدی کاهش سرقت را در سال اخیر داشتیم و همچنین در این سال 100درصد سرقت ها را کشف کردیم.

, .,

وی افزود:دو فقره کلاهبرداری و تدارک اشتغال کاذب برای افراد و همچنین زمین خواری ها و دست درازی به محیط زیست را داشتیم که در این حوزه نیز امنیت برقرار است . 

,

دادستان چرام با اشاره به مشکل اصلی شهرستان چرام گفت:یکی از مهمترین نگرانی های شهروندان چرام نزاع های دسته جمعی بود که این مشکل را ۷۵ درصد کاهش دادیم و در سال گذشته فقط ۳ فقره نزاع دسته جمعی موجود است .

, .,

وی خطاب به مردم اضافه کرد:قسمتی از شهرستان چرام همچون بخش های سادات و جو خانه و همچنین طسوج زمین خواری هایی احداث مسجد یا کاشت درخت انجام می گرفت.

,

داستان چرام افزود:در این مورد بهترین راه,راه قانونی است که در این زمینه نیز محیط زیست آماده ی اهدای این زمین ها را به شهروندان است.

,

وی اضافه کرد:اما گاهی مردم به صورت غیرقانونی نسبت به این امر اقدام می کند .

, .,

مولایی اظهار کرد:تلاش بر این است که امنیت برای عموم مردم نهادینه شود و جاهایی که باعث اختلال امنیت می‌شوند, وارد می شویم و برخورد قانونی خواهیم کرد .

,

 

,

به کانال اخبار چرام و کهگیلویه و بویراحمد بپیوندید:

,

لینک عضویت

, لینک عضویت,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه