اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

باید از دو قطبی کردن جامعه پرهیز کرد/تبعیت از رهبری و حضور در صحنه، شرط دوام انقلاب است

باید از دو قطبی کردن جامعه پرهیز کرد/تبعیت از رهبری و حضور در صحنه، شرط دوام انقلاب است
امام جمعه میاندوآب گفت: برای اینکه نظام اسلامی با شکست مواجه نشود و همواره رو به جلو حرکت کند، باید در کنار رهبری صالح که الحمدالله داریم، مردم با نیز همیشه در صحنه باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز عید سعید فطر در میاندوآب اظهار کرد: برای اینکه یک جامعه به آرمان ها و ارزش هایش دست یابد، نیاز به رهبری صالح و مردمی همیشه در صحنه و پا بکار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

امام جمعه میاندوآب به شروط دوام و بقای حکومت اسلامی اشاره کرد و افزود: برای اینکه نظام اسلامی با شکست مواجه نشود و همواره رو به جلو حرکت کند، باید در کنار رهبری صالح که الحمدالله داریم، مردم با نیز همیشه در صحنه باشند.

,

وی با تاکید بر اینکه همواره باید مطیع امر ولایت باشیم،  گفت: همانگونه که مردم در روز قدس امسال در صحنه بودند، همیشه نیز باید در صحنه بوده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.

,

حسن زاده با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده اند که نباید جامعه را دوقطبی کرد، افزود: مردم باید مراقب بوده و بصیرت و آگاهی داشته باشند که چه کسانی می خواهند جامعه را دو قطبی کنند.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه ولی امر مسلمین جهان تمام دنیا و مسئولان را رصد می کنند، تصریح کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب، فصل الخطاب و هشدار دهنده به ماست و باید با دقت در فرمایشات ایشان، امتی پا به کار و همیشه در صحنه باشیم.

,

وی هم چنین با تاکید بر اینکه نباید ماه مبارک رمضان را فراموش کنیم، گفت: باید از برکات ماه مبارک رمضان در سایر ماه های سال نیز بهره مند شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه