اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

جامعه پیگیر وعده های رئیس جمهور در برداشتن تحریم ها باشد/ انتظار مردم تحقق شعارهای روحانی است

جامعه پیگیر وعده های رئیس جمهور در برداشتن تحریم ها باشد/ انتظار مردم تحقق شعارهای روحانی است
برخی ها به دنبال این هستند که این اختلاف سلیقه ها را تشویق کرده و به سمتی ببرند که بیان کنند ما در نقطه مقابل قرار داریم…
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با اشاره به تغییر لحن رئیس جمهور پس از انتخابات، اظهار  کرد: رئیس جمهور پس از انتخابات دو لحن متفاوت را در پیش‌گرفته است که یکی لحن تند در تفاوت با شعارهای پیش از انتخابات و دیگری یک لحن ملایم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز ,

علی رئیسیان با بیان اینکه لحن ملایم رئیس جمهور به دلیل تذکرهای رئیس جمهور بر مبنای صحبت ها و شعارهای قبل از انتخابات بوده است، گفت: نیش زدن ها و طعنه زدن های آقای روحانی از 9 ماه پیش از انتخابات آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد.

,

وی ادامه داد: دلیل اصلی این تندی لحن رئیس جمهور و دامن زدن بر حاشیه ها، التهاب کردن فضای جامعه با دامن زدن بر این حواشی برای غفلت مردم از مطالبات اصلی در زمان انتخابات است تا دیگر کسی این مطالبات را دنبال نکند.

,

این کارشناس برای نمونه به شعارهای عده قلیلی در روز قدس علیه آقای رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: این افراد کار بسیاری زشتی انجام داده که به نظر می رسد نوعی خودزنی است؛ و باید گفت هیچ فرد عاقلی که در خود روحیه انقلابی داشته و پیرو ولایت فقیه باشد، این اقدام ها را انجام نمی دهد.

,

رئیسیان ادامه داد: این اقدام ها موجب ملتهب شدن فضا، ایجاد خوراک رسانه ای برای رسانه های بیگانه و ایجاد زمینه برای سواستفاده برخی از این فضا می شود و کسانی که ارزشی و ولایی بوده این چنین اقداماتی انجام نمی دهند.

,

وی با بیان اینکه خود دولتی ها هم از این اتفاق بدشان نیامده است، گفت: اگر این چنین اتفاق هایی در جامعه بیفتد، این افراد به خوبی از آن بهره برداری می کنند وگرنه خودشان حواشی مانند صحبت پیرامون ولایت امیرالمؤمنین و یا تکه پرانی ها به سپاه ایجاد می کنند تا مردم از اصل مطالبات فاصله گرفته و از پیگیری آن ها غفلت کنند.

,

کارشناس مسائل سیاسی در پاسخ به خبرنگار ما پیرامون وجود یا عدم وجود دوقطبی در جامعه ایران، گفت: در همه کشورهای دنیا از جمله آمریکا که مدعی است، همیشه دو حزب و جریان هستند که حرف اول و آخر را می زنند.

,

رئیسیان با بیان اینکه در کشور ما نیز دو جریان اصولگرا و اصلاح طلبان، در کشور حرفی برای گفتن دارند، عنوان کرد: ایجاد دوقطبی به این معنا است که یک طرف نیروهای حزب اللهی و ارزشی و خون شهدا قرارگرفته و در طرف مقابل نیروهای مقابل آن ها قرار دارند که ما دنبال این هستیم که این دوقطبی در کشور ایجاد نشود.

,

وی با بیان اینکه ما معتقدیم افراد حاضر در رأس نظام مدافع خون شهدا، ارزش ها و دستاوردهای نظام و انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: اگر دشمن به دنبال دامن زدن به اختلافات و ایجاد دوقطبی است، ما باید مانع آن شده و بیان کنیم که چنین دوقطبی در کشور وجود ندارد و به طور قطع هم می توان گفت که چنین دوقطبی وجود ندارد.

,

این کارشناس با اشاره به وجود برخی اختلاف سلایق در سطح کشور، اذعان کرد: برخی ها به دنبال این هستند که این اختلاف سلیقه ها را تشویق کرده و به سمتی ببرند که بیان کنند ما در نقطه مقابل قرار داریم اما وقتی با همین افراد به اصطلاح اصلاح طلب هم صحبت کنیم، خواهند گفت که این نظام، انقلاب و رهبری را به تمامی قبول داریم.

,

وی ادامه داد: این نیروها در رابطه با نظام و انقلاب صحبت های دارند که شیوه پذیرش آن ها با برخی دیگر متفاوت است.

,

رئیسیان بیان کرد: دشمن از چیزهایی که وجود نداشته هم حرف درمی آورد، وای به حال زمانی که اختلاف هایی در کشور وجود داشته باشد.

,

وی با اشاره به مطالبات مردم در حوزه های مختلف، عنوان کرد: آقای رئیس جمهور چند مطلب را به جد دنبال کردند که ازجمله می توان به ایران هراسی و رفع آن، برداشتن تحریم ها بود که می گفتند به واسطه برخی مسائل از ایران هراس داشته و لذا تحریم ها را زیاد می کنند، اشاره کرد.

,

کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: مسئله اشتغال از جمله بحث هایی بود که با وجود اینکه ابتدا آقای رئیس جمهور با امکان ایجاد آن مخالف بود، اما بعد در صحبت ها و شعارهای انتخاباتی خود مطرح کرد.

,

وی با بیان اینکه جامعه در شرایط فعلی باید پیگیر وعده های رئیس جمهور در حوزه برداشتن تحریم ها باشد، گفت: نکته دیگر که بسیار مهم است و رئیس جمهور هم به آن دامن زد، صحبت پیرامون این قضیه بود که سایه جنگ را از سر کشور برداشتیم و اگر ما رأی بیاوریم سایه جنگ برداشته خواهد شد.

,

رئیسیان گفت: یک سؤال اساسی مردم این است که اگر رئیس جمهور سایه جنگ را برداشته است، چه شد که تروریست ها در امن ترین نقطه کشور یعنی مجلس حضور پیدا کرده و عربستان خبیث و سایر کشورها برای ما به اصطلاح “شاخ و شونه” می کشند؟

,

وی ادامه داد: رئیس جمهور در این زمینه شعار داده و مردم انتظار دارند که شعارهای رئیس جمهور در این زمینه عملی شود.

,

این کارشناس  با بیان اینکه مردم و کسانی که به رئیس جمهور رأی داده انتظار دارند، شعارهای او برآورده شود، تصریح کرد: درست است که انقلاب ما یک انقلاب اعتقادی بوده و اگر گرسنگی هم بکشیم پای این انقلاب خواهیم ماند اما وعده و وعیدهای اقتصادی هم که توسط رئیس جمهور بیان شد، باید عملی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه