اخبار داغ

در خطبه های نماز عیدفطر در استان همدان مطرح شد؛

عید فطر عید بندگی و خودسازی است/ولایت بزرگترین نعمت خداوند بر مردم ایران است

عید فطر عید بندگی و خودسازی است/ولایت بزرگترین نعمت خداوند بر مردم ایران است
هم‌زمان با مردم سراسر کشور مردم متدین و مؤمن سراسر استان همدان نیز با حضور گسترده و باشکوه خود نماز عید سعید فطر را در صفوفی فشرده به شکرانه یک ماه روزه‌داری با شکوه خاصی اقامه کردند.
[

 

,  ,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع؛ پس از یک ماه روزه‌داری و توسل و تقرب به درگاه خداوند متعال مراسم اقامه عید سعید فطر در جای‌جای ایران اسلامی برگزار شد در استان همدان نیز با حضور گسترده مردم مؤمن و باایمان این استان نماز عید سعید فطر اقامه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

همدان

, همدان, همدان,

 

,

ولایت بزرگترین نعمت خداوند بر مردم ایران است

, ولایت بزرگترین نعمت خداوند بر مردم ایران است, ولایت بزرگترین نعمت خداوند بر مردم ایران است,

 

,

 

,

آیت الله غیاث الدین طه محمدی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات نمازگزاران گفت:خدا را شکر می کنیم که یک ماه دستورات الهی را رعایت کردیم.

,

 

,

آیت الله غیاث الدین طه محمدی اظهار کرد:  امیدواریم انچه را که در ماه رمضان فرا گرفتید در 9ماه اینده به کارببریم.

,

 

,

وی ضمن بیان اثار معنوی ماه رمضان گفت: در این ماه تمامی اعضا و جوارح  گناه نکرد که این باعث رشد انسانها خواهد شد.

,

 

,

وی فلسفه رمضان را فلسفه با تقوی شدن دانست و افزود: ببینید ملت هایی که تقوی ندارند چقدر گرفتار هستند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد:دعا کنید خدا ما را به صراط حق دین خودش هدایت کند و در صراط حق ما را ثابت قدم قرار دهد.

,

 

,

آیت الله محمدی یکی از بزرگترین نعمات که خداوند به بندگان عطا کرده است را قضیه ولایت بیان کرد و گفت: الحمدالله تنها نظام حکومتی که 12 معصوم دارد ما داریم و مردم ایران بر نعمت الهی شکر گزار هستند و امیدواریم خداوند مقام معظم رهبری را برای ما حفظ کند.

,

 

,

وی با اشاره به جنایت های ال سعود گفت:یکی از کسانی که خودشان را متولی حرم پیغمبر میدانستند بیشترین جنایت ها را افریدند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان اظهار کرد: این مصلی را ببینید ظرفیت 45 هزار نفر زیر سقف نمازخواندن را دارید و دعا کنید هر چه زودتر با دست پر برکت شما امت این پروژه سامان بگیرد.

,

 

,

همگان در ایجاد وحدت بین امت اسلامی تلاش کنند

, همگان در ایجاد وحدت بین امت اسلامی تلاش کنند, همگان در ایجاد وحدت بین امت اسلامی تلاش کنند,

 

,

رییس ستاد اقامه نماز در جمع نمازگزاران عید فطر به بیان اثار و برکات ماه مبارک رمضان بر بندگان پرداخت و افزود: ما امروز خداحافظی خواهیم کرد از ماهی که نزول قران در ان شکل گرفت لحظات و ادابش بهترین لحظات بود.

,

 

,

حجت الاسلام حسنی حلم افزود: ما از این ماه وداع میکنیم ولی وداع ما بسیار سخت و گران است انسانهای با ایمان برای وداع با یک عزیز اندوهگین میشوند گرچه شادابیم در روز عید قرارداریم اما از رمضان با حالت اندوه خداحافظی میکنیم.

,

 

,

وی اظهار کرد : رمضان  برای همه ما انس با قران و نمازی بود  که برای همه ما گذشت را به ارمغان اورد.

,

 

,

حجت الاسلام حسنی حلم بیان کرد:ای امت حزب الله تلاش کنید اثر رمضان را نگه داریم و خوبی های رمضان را در تمام سال حفظ کنیم و اگر با قران و نماز مانوس شدیم این نزدئکی به نماز را همیشه مورد الگو قراردهیم.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: اگر ارتباط درست در ماه رمضان فراگرفته ایم اینرا همیشه در زندگی در دستور کار قرار دهیم و امروز با خداوند عهد میبندیم که برکات رمضان و عنایات رمضان را در زندگی مورد دقت قرار خواهیم داد.

,

 

,

حجت الاسلام حسنی حلم امروز را  روز شکوه استکبار ستیزی خواند و افزود: ما باید با ادب اسلامی یک زندگی خوب و با نشاط معنوی ترسیم کنیم.

,

 

,

  

,  , ,  ,

 

,

نهاوند

, نهاوند, نهاوند,

عید فطر عید بندگی و خودسازی است

, عید فطر عید بندگی و خودسازی است, عید فطر عید بندگی و خودسازی است,

 

,

پس از یک ماه روزه‌داری و توسل و تقرب به درگاه خداوند متعال مراسم اقامه عید سعید فطر در جای‌جای ایران اسلامی برگزار شد.
در شهرستان نهاوند نیز با حضور گسترده مردم مؤمن و باایمان این شهر نماز عید سعید فطر در مصلا بزرگ حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی امام‌جمعه نهاوند اقامه شد.

,
,

مردم متدین نهاوند در صفوفی فشرده به شکرانه یک ماه روزه‌داری و عبادت خداوند متعال، نماز عید فطر را باشکوه خاصی اقامه کردند.
علاوه بر شهر نهاوند نماز عید فطر در شهرهای فیروزان و گیان و مساجد روستاهای نهاوند نیز با حضور باشکوه مردم اقامه شد.

,
,

 

,

امام‌جمعه نهاوند گفت: در روز عید فطر مؤمنان روزه‌دار با اقامه باشکوه و گسترده نماز عید فطر پاداش بندگی خود را از خداوند پس از یک ماه عبادت و روزه‌داری دریافت می‌کنند.

,

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز عید فطر با تبریک فرا رسیدن این عید بزرگ گفت: عید فطر از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان است که پس از یک ماه بندگی و عبودیت به درگاه خداوند متعال فرامی‌رسد و پاداش بندگان مخلص و روزه‌دار است.

,

وی با اشاره به برکات ماه رمضان اظهار داشت: امیدوارم همهٔ مؤمنان و روزه‌داران از برکات این ماه عظیم بهره برده باشند و با دعاها و نجواهایی که در طول این ماه داشته‌اند آمرزش الهی را برای خود به ارمغان آورده باشند.

,

امام‌جمعه نهاوند افزود: مردم مسلمان و روزه‌داران لازم است زکات فطره خود را تا قبل از اقامه نماز عید فطر پرداخت و یا مبلغ آن را کنار بگذارند

,

وی گفت: عبادت و روزه‌داری با توجه به گرمای هوا در ماه رمضان بسیار ارزشمند بود و کسانی که در این ماه روزه گرفتند قطعاً حلاوت معنوی این ایام را به‌خوبی احساس می‌کنند.

,

مغیثی بیان داشت: یک ماه عبودیت و دعا و مناجات موجب جلب رضایت پروردگار و ایجاد احساس مسرّت معنوی در روزه‌داران می‌شود.

,

وی اظهار کرد: عید سعید فطر، عید کسانی است که از عرصه‌های جهاد با نفس سرافراز برگشته و با فطرت خدایی خویش پیمانی دوباره بسته‌اند و لازم است که در طول ایام سال از این معنویت و شادی معنوی بهره‌مند باشند.

,

امام‌جمعه نهاوند گفت: باید در طول سال همانند ماه رمضان به ذکر و دعا و مناجات و تلاوت قران استمرار ببخشیم و همواره از رحمت و مغفرت الهی بهره‌مند شویم.

,

, ,

 

,

 

,

تویسرکان

, تویسرکان, تویسرکان,

وحدت و اقتصادمقاومتی اولویت ملت و مسئولان باشد

, وحدت و اقتصادمقاومتی اولویت ملت و مسئولان باشد, وحدت و اقتصادمقاومتی اولویت ملت و مسئولان باشد,

 

,

تویسرکانی ها از همان طلوع آفتاب سجاده های خود را به دست گرفته و به خیابان شهدا آمدند تا بار دیگر پس از 30 روز، روزه داری و عبادت خالصانه در ماه خوبی ها به اقامه نماز عید سعید فطر بپردازند.

,

سجاده هایی که هنوز آن اشک های زیبای شب زنده داری بر آن خشک نشده  است، سجاده هایی که هنوز بوی "الهی العفو" گفتن ها و "بک یا الله" گفتن های شب های قدر را یادآور است.

,

مرد و زن پیر و جوان همه مشتقانه بیدار شده اند برای عرض بندگی در درگاه احدیت، جشن پرهیزگاری است دیگر، آن طرف جوانی به همراه خانواده خود در مسیر ابراز خوشحالی می کند و کمی همگام هایشان را استوارتر و سریعتر بر می دارند تا زودتر به محل برگزاری نماز عید برسند و این طرف هنوز هستند دختران و پسران خردسال و کودکی که حتی به سن تکلیف نرسیده اند، اما همراه با والدین خود آمده اند تا از همین کودکی مشق بندگی را بیاموزند.

,

این عید زیبا و زینت بخش دل ها، تجلی یک ماه روزه داری در ماهی است که عبادات به ویژه تلاوت قرآن در آن، از ماه های دیگر برتری دارد و شب های قدرش می شود سرنوشت ساز یک عمر بندگی.

,

برخی شرب و شیرینی توزیع می کنند و برخی دیگر با هم روبوسی، عید را به یکدیگر تبریک می کنند تا دل هایشان به یکدیگر نزدیک تر شود.

,

و اما در این میان هستند والدینی که برای فرزندان خود که روزه اولی بودند هدایایی گرفته و به آنان تقدیم کردند.

,

«حجت الاسلام مرتضی موحدی» گفت: کسانی که به فکر خدا هستند و از باری تعالی کمک می گیرند همیشه سربلند و پیروزهستند.

,

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید بردو موضوع وحدت و اقتصادمقاومتی دارند که ملت ولایتمدار ما همیشه و به ویژه در انتخابات سال جاری وحدت خود را به زیبایی نشان دادند.

,

امام جمعه تویسرکان افزود: بهترین راهکار برای تحقق اقتصاد مقاومتی پیروی از منویات رهبری و بهره گیری از تولیدات داخلی و نیروهای داخلی است.

,

, ,

 

,

اسدآباد

, اسدآباد, اسدآباد,

زمزمه اللهم اهل الکبریا و العظمه اسدآبادی ها در عید فطر

, زمزمه اللهم اهل الکبریا و العظمه اسدآبادی ها در عید فطر, زمزمه اللهم اهل الکبریا و العظمه اسدآبادی ها در عید فطر,

 

,

همزمان با عید سعید فطر مردم اسدآباد با  حضور در میدان امام این شهر نماز عید فطر را اقامه کردند.

,

روزه داران بعد از یک ماه روزه داری با تشکیل صفوف پرشور خود نماز عید را به امامت حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد اقامه کردند.

,

در این صفوف مردم قبل از اقامه نماز با پرداخت فطریه خود در صندوقهای کمیته امداد و بهزیستی به نیازمندان کمک کردند.

,

در این روز امام جمعه اسدآباد در خطبه نماز عید فطر با تاکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان و تکرار عبادات و طاعات در طول سال اظهار کرد: دعاهای قنوت این نماز روز شرافت پیامبر (ص) است.

,

وی با بیان اینکه باید زندگی ما رنگ و بوی خدایی و پیامبرگونه بگیرد گفت: دستاوردهای ماه رمضان را نگه دارید و به آن عمل کنیم.

,

وی اقتدار و امنیت را مرهون خون شهدا دانست و از حضور مردم در روز قدس قدردانی کرد. وی اتحاد و وحدت مردم را مایه دلسردی دشمن خواند.

,

 

,

رزن

, رزن, رزن,

 

,

پس از یک ماه روزه‌داری و توسل و تقرب به درگاه خداوند متعال مراسم اقامه عید سعید فطر در جای‌جای ایران اسلامی برگزار شد.

,

 

,

مردم متدین رزن نیز در صفوفی فشرده به شکرانه یک ماه روزه‌داری و عبادت خداوند متعال، نماز عید فطر را باشکوه خاصی اقامه کردند.

,

 

,

امام جمعه شهرستان رزن در خطبه های نماز عید سعید فطر گفت : خدا را شاکریم که توفیق یک‌ماه بندگی و عبادت را نصیب ما کرد.

,

 

,

مولازاده ادامه داد: عید فطر برای ما نشانه های زیادی دارد از عاقبت این دنیا و جهان باقی که درواقع مادی چیزی پایان یافتنی است و‌معنوایت ماندنی است.

,

, ,

 

,

بهار

, بهار, بهار,

امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز عید فطر این عید بزرگ را به مسلمانان و تبریک گفت و حضار را به قدر دانستن یک ماه روزه داری و حفظ فیوضات این ماه در طول یک سال دعوت کرد.

,

 

,

حجت الاسلام حاتم نیا در ادامه به بیان احکام زکات فطره پرداخت و گفت: یکی از زکات های واجب زکات فطره است و روزه داران از طریق کمیته امداد می توانند کمک های خود را به دست نیازمندان برسانند.

,

, ,

 

,

ملایر

, ملایر, ملایر,

 

,

سپاه سبب اقتدار ایران است

, سپاه سبب اقتدار ایران است, سپاه سبب اقتدار ایران است,

 

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری در خطبه‌های عید نماز فطر ملایر با روز عید فطر را روز نمایش وحدت جهان اسلام عنوان و اظهار داشت: در این روز بزرگ همه مسلمانان دست به قنوت شده و از خدا درخواست بهترین‌ها را می‌کنند.

,

وی با تأکید به محافظت از حالت معنوی این ماه بیان کرد: اعمال ماه رمضان را باید حفظ کرد و سعی کنیم همین حال معنوی را رمضان آینده حفظ کنیم.

,

 

,

امام‌جمعه ملایر با اشاره به تحولات سیاسی عربستان بیان کرد: سران آل سعود باید بدانند که تکیه‌بر آمریکا اسلام واقعی نیست و این تغییرات نظام آن‌ها را سست‌تر می‌کند.

,

وی گفت: حکومت ظالمانه تداوم پیدا نمی‌کند و همان‌گونه که تا 25 سال آینده اسرائیل نابود خواهد شد دوستان آن نیز نابود شدنی هستند.

,

حجت‌الاسلام برقراری با اشاره به اقدام سپاه پاسداران در پاسخ به ترقه‌بازی‌های داعش بیان کرد: سپاه، بسیج، ارتش و نیروهای نظامی عوامل اقتدار این کشور هستند و نباید مسئولین به آنان طعنه بزنند و به آنان دولت تفنگ دار بگویند.

,

وی اقدام موشکی سپاه را سبب اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: سپاه سبب سازندگی در کشور شده است و آثار و برکات فراوانی برای کشور داشته است.

,

امام‌جمعه ملایر با انتقاد از وضعیت حجاب بیان کرد: وضعیت حجاب در خیابان‌ها باید مطابق با شرع مقدس اسلام باشد و زنان و مردان در جامعه به این مسئله باید توجه کنند.

,

, ,

 

,

کبودراهنگ

, کبودراهنگ, کبودراهنگ,

هوشیار باشید که هدف دشمنان ایجاد تفرقه است

, هوشیار باشید که هدف دشمنان ایجاد تفرقه است, هوشیار باشید که هدف دشمنان ایجاد تفرقه است,

امروز نماز عید سعید فطر به شکرانه یک ماه روزه داری و عبادت خدای مهربان در مسجد اعظم شهر کبودراهنگ و دیگر نقاط شهرستان اقامه شد.

,

حضرت حجت الاسلام یوسف روحانی امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در خطبه های نماز عیدسعیدفطر این شهرستان در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت:عید سعید فطر به همه روزه داران واقعی تبریک گفته و از خداوند متعال را بابت این نعمت شکر گزاری می کنیم.

,

حجت الاسلام روحانی روزه داری در روزهای گرم و طاقت فرسای امسال را جهاد در راه خداوند  دانست و گفت:روزه داری شما مردم در این گرمای طاقت فرسا اجر جهاد در راه خداوند را دارد و این عمل پسندیده از جلوه های الهی این ماه بزرگ است.

,

وی با اشاره به لزوم اتحاد در بین مسئولین کشوری اضافه داشت:مسئولین هوشیار باشند که دشمنان در فکر ایجاد تفرقه در بین ما هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و به ما ضربه بزنند.

, .,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,  ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه