اخبار داغ

در خطبه های عید فطر انجام شد؛

تقدیر ائمه جمعه استان زنجان از عملیات موشکی سپاه پاسداران

تقدیر ائمه جمعه استان زنجان از عملیات موشکی سپاه پاسداران
ائمه جمعه استان زنجان در خطبه های نماز عید فطر استان با تقدیر از عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این عملیات را حامل پیامی برای دشمنان ایران اسلامی عنوان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ایران اسلامی به برکت قدرت دفاعی و بازدارنده در منطقه اولین حرف را می زند، گفت: عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامل پیامی برای اسرائیل ، آمریکا و همپیمانان آمریکا بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

به گزارش موج رسا، آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه های نماز عید فطر، به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با قدرت و توانمندیهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرموده اند، ایمان اسلامی، پیشرفت های علمی،قدرت اقتصادی و قدرت دفاعی از توانمندیهای جمهوری اسلامی است.

,

وی با بیان اینکه حضور مردم در روز قدس و انتخابات نشانه ایمان و اعتقاد ملت ایران است، تصریح کرد: وحدت ملی،توانمندیهای سیاسی،حضور قوی و نیرومند مردم که در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد، عشق و دلبستگی به نظام از قدرت و توانمندیهای انقلاب اسلامی ایران است.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ایران اسلامی به برکت قدرت دفاعی و بازدارنده ایران در منطقه اولین حرف را می زند، ابراز کرد: عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامل پیامی برای اسرائیل ، آمریکا و همپیمانان آمریکا بود.

,

نماینده ولی فقیه در زنجان با بیان اینکه زمان بزن در رو تمام شده است، عنوان کرد: کشور های حاشیه خلیج فارس باید به نتیجه برسند که امنیت منطقه را خودمان تامین می کنیم نه آمریکا.

,

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه دشمانان انقلاب اسلامی ایران می خواهند عوامل قدرت انقلاب اسلامی را تضعیف کنند، خاطرنشان کرد: حضور ثابت و همیشه در صحنه ملت ایران در همه عرصه های عشق و دلبستگی به نظام را نشان می دهد که این حضور باعث ناامیدی دشمانان شده است.

,

امام جمعه زنجان در پایان به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: دشمانان ، دوستان با اخلاص  و آنهایی که گاهی دلشان می لرزد بدانند جمهوری اسلامی ایران مستحکم ایستاده است و بدانند که نمی توانند به ما سیلی بزنند ما به آنها سیلی می زنیم.

,

, ,

 

,

*عید فطر می تواند زمینه ساز تحولات اجتماعی باشد/ آل سعود، لکه ننگی بر پیشانی کشورهای اسلامی است

,

به نقل از شمیم ماهنشان، حجت الاسلام زاهدی پور در خطبه های نماز عید سعید فطر اظهارداشت: متأسفانه باید اذعان کنیم که رگه‌هایی از نفوذ ملی‌گرایی باطل در جامعه، موجب تضعیف ارزش‌های دینی شده است. این در حالی است که اصلی‌ترین نقش در اقتصاد ایران اسلامی را ارزش‌های دینی ایفا کرده‌اند.

,

وی از حضور میلیونی مردم در روز قدس تشکر کرد و افزود: حضور مردم درروز قدس نشان  از این است که مبارزه با صهیونیسم و تلاش برای آزادی قدس شریف و دفاع از مظلومان، به فرهنگ عمومی مردم تبدیل شده و در اعماق جان مردم نفوذ کرده است.

,

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: از طرفی برگزاری راهپیمایی روز قدس در کشورهای دیگر، نشان از جایگاه بین المللی ایران اسلامی در ارتباط با تحولات سیاسی و اجتماعی جهانی است.

,

حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: تغییر ولیعهد برای دومین بار بعد از سه سال از پادشاهی سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی آن هم با اجازه آمریکا، نشان دهنده اوج حقارت و وابستگی این خاندان خودباخته بوده و در عین نشانه‌های مهم از فروپاشی و حداقل عدم انسجام لازم در ساختار حاکمیتی عربستان سعودی است.

,

وی افزود: آل سعود، با اعمال ننگ و ناشایست و حمایت از تروریست‌ها  و جنایتکاران  و همچنین عدم رعایت عرف‌ سیاسی جهان اسلام و اولیات اعتقادات دینی، لکه ننگی بر پیشانی کشورهای اسلامی است.

,

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: کشورهای اسلامی می‌توانند با وحدت و بصیرت لازم، جهان اسلام را از شرّ این خاندان رها سازند.

,

حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: مسئولان شعار سال را جدی گرفته و همت خود را صرف تولید و اقتصاد مقاومتی کنند. اقتصاد مقاومتی در کنار یک برنامه  دولتی و حکومتی، یک فرهنگ است که در صورت اجرایی شدن، می‌تواند عامل نجات جامعه باشد.

,

وی افزود: علی‌رغم آن چه که گفته می‌شود، fatf هیچ امتیازی برای ایران قائل نشده است. در عین حال این امر نشان دهنده آن است که عضویت در چنین پیمان‌هایی و امضای آن‌ها اهرم فشار دشمن را تسهیل می‌کند.

, fatf,

امام جمعه ماهنشان گفت: مصلای ماهنشان نماد اقتصاد مقاومتی بوده و انتظار داریم مسئولان نسبت به تکمیل این پروژه عظیم شهرستانی توجه بیشتری داشته و خیران توانمند هم از فیض مشارکت در این پروژه مقدس و مهم محروم نباشند.

,

 

,

, ,

*نماز عید فطر مظهری از وحدت و انسجام امت اسلام است

,

به نقل از اشراق آنلاین،حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار در خطبه های نماز عید فطر اظهار کرد:عید فطر، تجلى اوج یک ماه بندگى و عبودیت پروردگار متعال و یک ماه سازندگى و وارستگى و معراج انسانى است.

,

وی افزود: بندگان الهی نه تنها کوشش و مجاهدات و پرواز در اوج ملکوت و مقامات بندگى حق را پایان یافته نمى بینند، بلکه این روز مبارک را سرآغازى براى استمرار حرکت سازنده خویش مى دانند و با انرژی که از برکات این ماه مبارک به دست آورده اند، در جهت سازندگى و تهذیب نفس و مبارزه با شیطان درون و برون تا رسیدن به آرمان والاى الهى خویش به سیر تکاملى خود ادامه مى دهند.

,

امام جمعه قیدار ادامه داد:  نهالى را که در طول این یک ماه از فضائل و ملکات پاک انسانى و الهى، در زمین دل خویش غرس کرده ، مواظبت مى کنند تا بعد از ماه مبارک از بین نرود بلکه روز به روز بارورتر شود.

,

وی افزود:عید به معنای عود و بازگشت است و در اعیاد اسلامى به مناسبت اینکه در پرتو اطاعت‏ یک ماه مبارک رمضان و یا انجام فریضه بزرگ حج، صفا و پاکى فطرى نخستین به روح و جان باز مى‏ گردد، و آلودگیهایى که بر خلاف فطرت است، از میان مى ‏رود، عید گفته شده است پس عید فطر مبارک است برآنانى که با فداکارى ها و ایثارها به هویت و شخصیت اصیل و جایگاه رفیع خود بازگشته است.

,

حضرت امیرالمومنین علیه السلام:«انما هذا عید من غفر له‏»این عید کسى است که آمرزیده شده

,

و نیز در یکى از اعیاد، آن حضرت فرمود:«انما هو عید لمن قبل الله صیامه، و شکر قیامه، و کل یوم لا یعصى الله فیه فهو یوم عید» امروز تنها عید کسى است که خداوند روزه‏اش را پذیرفته و عبادتش را سپاس گزارده است; هر روزى که خداوند مورد نافرمانى قرار نگیرد، عید راستین است.

,

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد:ماه رمضان، بهترین فرصت برای تغییر سبک زندگی است در این ماه مبارک، فرصتی برای مؤمنین ایجاد شده است تا برنامه زندگی خود را با الگوهای زندگی اسلامی هماهنگ کنند و  با  استفاده از الگوهای صحیح زندگی اسلامی این ماه را نقطه عطفی در زندگی خود قرار دهند.

,

 وی افزود: روز عید فطر دو خصوصیت دارد یکی طهارت باطنی در روح انسان روزه دار که در اثر عبادت ها و دعاها و شب زنده داری ها و غلبه هوس ها و خواهش های نفسانی در طول ماه رمضان به وجود آمده است و دیگری روز عید فطر نمایش انسجام حقیقی و وحدت ملت و اعتصام دسته جمعی به ریسمان الهی است که در نماز عید فطر تجلی پیدا می کند.

,

امام جمعه قیدار ادامه داد: نماز عید فطر مظهری از وحدت و انسجام امت اسلام است و تکبیر های روز عید فطر مظهری از استکبار ستیزی است.

,

اعیدمام جمعه قیدار ادامه داد: فطر روزی است که ما باید به خود بیائیم و اگر در دلهایمان انگیزه های اختلاف و نقار و نفاق و دوگانگی وجود دارد در دل خود سرکوب کنیم باید بر محوریت ولی فقیه این چشم بیدار نظام اسلامی و مجوز مشروعیت الهی این نظام که همواره با ژرف اندیشی و دیده بانی تیز نقشه های شوم دشمن را شناسائی و تلاش آن ها را بی نتیجه گذاشته شود.

,

, ,

*امنیت مرهون مقاومت و وحدت است

,

به نقل از ایجرود خبر،حجت الاسلام محمد باقر مقدمی «امام جمعه ایجرود» در خطبه های نماز عید سعید فطر با قدردانی از حضور مردم شهرستان ایجرود در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: روز قدس نمایش اقتدار و اتحاد ملت غیور ایران اسلامی در مقابل دشمنان بود.

, ایجرود خبر،,

وی با تاکید بر اینکه روز قدس یک روز جهانی است و شرکت در راهپیمایی روز قدس پاسخ دندان شکن به یاوه گویان و تفرقه افکنان بین مسلمانان است، افزود: از همه مردم شهرستان می خوام بخصوص از جوانان غیور ایجرودی که بیش از پیش در صحنه اتحاد حاضر شده و مشت محکمی باشند بر دهان استکبار جهانی.

,

حجت السلام مقدمی با اشاره بر اینکه با  عید فطر روز پاداش مومنین است و مواظبت از این یک ماه عبادت خالصانه نیازمند ممارست و تمرین است، اذعان کرد: همان گونه که یک کشاورز از محصول خود مراقبت می کند تا تلاش های او به هدر نرود ما نیز باید مراقبت کنیم تا عبادتی که در طول این یک ماه داشته ایم از بین نرود و از آن مراقبت کنیم.

,

خطیب نماز عید فطر در ایجرود با بیان اینکه امنیت مهم ترین مسئله کشور است و در حال حاضر اتحاد و همدلی میان مردم و مسئولین مهم ترین نیاز کشور است، ادامه داد: تحریم های آمریکا علیه ایران اسلامی ادامه دارد و تا زمانی که دید نمی تواند اختلالی در امنیت کشور ایجاد کند، سپاه را نیز تحریم کرد.

,

امام جمعه ایجرود افزود: امنیت مرهون مقاومت و وحدت است.

,

حجت الاسلام مقدمی با بیان اینکه با اتحاد دولت و ملت می شود در مقابل تحریم ها ایستاد و با عزت و تحقق اقتصاد مقاومتی از سد تحریم ها عبور کرد، اضافه کرد: در هر زمان و هر لحظه باید بیش از پیش در صحنه حاضر شد تا دشمن از اتحاد و یکرنگی بیش از بیش وحشت کند.

,

امام جمعه ایجرود با اشاره بر اینکه مسئولین باید تلاش خود را برای آبادانی و شکوفایی کشور بیش از پیش بکار گیرند، گفت: با همت دولت و همکاری مردم قطعا کارها بخوبی پیش خواهد رفت.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه