اخبار داغ

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

ترافیک سنگین هراز و چالوس/ افزایش چند ساعته زمان سفر به شهرهای شمالی

ترافیک سنگین هراز و چالوس/ افزایش چند ساعته زمان سفر به شهرهای شمالی
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از ترافیک سنگین هراز و چالوس خبر داد و گفت: لازم است مسافران، آمادگی لازم برای طولانی‌تر شدن چند ساعته سفرشان به سمت مناطق شمالی کشور را داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در صبح روز دوشنبه (عید فطر) اظهار داشت: در حال حاضر گزارش‌های دریافتی و تصاویر دوربین‌های نظارتی حاکی از ترافیک سنگین و پرحجم در هر دو محور چالوس و هراز است و سنگینی ترافیک در این دو محور در طول مسیر و خصوصاً در ابتدای محورها، گزارش شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین در مسیر قزوین رشت و در محدوده رودبار تا امام زاده هاشم نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

,

وی گفت: علاوه بر این محورها، در محورهای تهران پردیس، فیروزکوه و جاده قدیم کرج قزوین (محدوده آبیک) نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

,

رحمانی اضافه کرد: ترافیک عبوری در آزادراه تهران کرج، کرج قزوین، تهران قم، تهران پاکدشت و سمنان نیز پرحجم بوده ولی تردد به صورت روان ادامه دارد.

,

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه به هیچ وجه تردد در مسیرهای هراز و چالوس برای سفر به شهرهای شمالی کشور توصیه نمی‌شود گفت: لازم است تا مسافرانی که قصد سفر به نقاط شمالی کشور را دارند حتماً از مسیر فیروزکوه استفاده کنند و به هیچ وجه شتاب و عجله برای رسیدن به مقصد نداشته باشند.

,

وی با بیان اینکه مسافران به هیچ وجه برای سبقت در این محورها، مجاز به سبقت از راست و تردد از شانه خاکی نیستند، افزود: با توجه به اینکه شاهد ترافیک سنگین در محورهای شمالی هستیم، لازم است تا مسافران، آمادگی لازم برای طولانی‌تر شدن چند ساعته سفرشان به سمت مناطق شمالی کشور را داشته باشند و با همکاری با ماموران پلیس راه، سفر امنی را برای خود و دیگران رقم بزنند و جداً از سبقت گرفتن از شانه خاکی جاده به خصوص در محور هراز که باعث به وجود آمدن گره‌های ترافیکی می‌شود، پرهیز کنند.

,

رحمانی با تاکید بر اینکه وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی در تعطیلات عید فطر امسال بهتر از سال گذشته است گفت: با توجه به اینکه مسافران در تعطیلات امسال، سفر خود را توزیع کردند، شاهد شرایط بهتری هستیم ولی به هرحال مسافران شهرها و مناطق شمالی باید انتظار طولانی‌تر شدن چندین ساعته سفر خود را داشته باشند.

,

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان در خصوص اعمال محدودیت‌های تردد در محورهای شمالی نیز گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، از ساعت 11 صبح امروز، تردد در جاده چالوس از مرزن آباد به سمت میدان امیرکبیر کرج ممنوع خواهد شد و همچنین همکاران ما برای تخلیه بار ترافیکی محور هراز نیز احتمالاً محدودیت‌های تردد مقطعی در این محور را اعمال خواهند کرد.

,

منبع: تسنیم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه