اخبار داغ

آیت الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز عید فطر تاکید کرد:

آزادسازی فضای مجازی ابزار براندازی اسلام است

آزادسازی فضای مجازی ابزار براندازی اسلام است
خطیب جمعه مشهد تاکید کرد: آزادسازی فضای مجازی ابزار براندازی اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در خطبه های نماز عید فطر که با حضور جمع کثیری از زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به معضلاتی که به سبب فضای مجازی گریبان خانواده‌ها را گرفته است، گفت: امروزه با توسعه عناصر، عوامل و اسباب ناهنجاری‌هایی نظیر اینترنت و ماهواره که در نتیجه توسعه صنعت الکترونیک در میان خانواده ها بوجود آمده امکان تربیت کردن نسلی زاهد و باتقوا وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,


وی با تاکید بر این نکته که با توجه به اینکه این کشور پایگاه پیغمبر(ص) است، نباید ابزار براندازی پیامبر(ص) در کشور در حال توسعه باشد، اضافه کرد: آزادی فضای مجازی در صورتی که امکان اعمال همه نوع محدودیت سازی برای آن وجود دارد، سپردن نسل جوان به لاابالی گریهای جریان غربی است.

,
, . ,


عضو خبرگان رهبری افزود: فضای مجازی مانند فضای واقعی است و فرهنگ و فکر اسلامی مردم در این فضا امنیت ندارد، بنابراین باید محدودیت‌های لازم در این فضا ایجاد و این فضا از حالت تهدید برای جامعه و جوانان خارج شود.

,
, .,


عامل ایجاد شرافت برای پیامبر، حجاب است

,
, عامل ایجاد شرافت برای پیامبر، حجاب است,

 

,

آیت الله علم الهدی، شرافت پیامبر(ص) در کشور ایران را وابسته به توسعه ارزش‌ها و فرهنگ پیغمبر دانست و تصریح کرد: حجاب عامل ایجاد شرافت برای پیامبر اسلام است.

,

 

,

وی با اشاره به این موضوع که غربی‌ها می‌دانند که بزرگترین ضامن حفظ ارزش‌های پیامبر(ص) حجاب است به همین علت از داشتن حجاب ممانعت می‌کنند، ابراز کرد: بی‌تفاوتی در مسئله حجاب بی‌تفاوتی به اهانت به رسول خدا(ص) است.

,

 

,

خطیب جمعه مشهد همه مردم و مسئولان را در زمینه حفظ و اشاعه حجاب مسئول دانست و در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: معرفت شناسی که در ماه مبارک رمضان برای همگان حاصل شد بر اثر ارتباط قلبی بین ما و خداوند بوجود آمد.

, .,


آیت الله علم الهدی ادامه داد: در پایان ماه رمضان پرونده روزه داران پاک می‌شود؛ اما باید هوشیار باشیم از این به بعد این پرونده را با گناه آلوده نکنیم.

,
,

 

,

عضو خبرگان رهبری به خدماتی که در ماه رمضان امسال به حاشیه شهر مشهد شد اشاره و بیان کرد: در سال جاری دو برابر سفره افطار در حرم مطهر رضوی و نقاط دور دست افزایش داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه