اخبار داغ

با حضور نماینده اصفهان در شهر ورزنه مطرح شد:

استقرار فرمانداری در شرق اصفهان مطالبه جدی مردم است

استقرار فرمانداری در شرق اصفهان مطالبه جدی مردم است
رییس شورای شهر ورزنه گفت: اسقرار فرمانداری و حق آبه پاییزه کشاورزان یکی از مطالبه های کنونی مردم است که امیدواریم با پیگیریهای مسئولان و نمایندگان هر چه زودتر به نتیجه برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ نماینده مردم اصفهان در مجلس عصر یکشنبه، با حضور در دفتر حجت الاسلام احمد سالک در شهر ورزنه، از نزدیک با مشکلات اقشار مردم آشنا و قول مساعد تا حصول نتیجه را داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

 

,

نماینده حجت الاسلام سالک با اشاره به روند طی شده در خصوص استقرار فرمانداری شهر ورزنه در ادوار گذشته این خواسته به حق مردم زحمت کش بخش بن رود را یادآور و خواستار پیگیری نمایندگان در این خصوص شد.

,

باقر امامی همچنین با معرفی اعضای شورای منتخب به نماینده محترم خواستار همکاری و حمایت نمایندگان جهت حل مشکلات و پیشرفت شهر شد.

,

 

,

ناصر قطبی رئیس شورای اسلامی شهر ورزنه نیز ضمن خوش آمد گویی، افتتاح دفتر نمایندگان را در مناطق شرق منشا برکت دانست و گفت: اسقرار فرمانداری و حق آبه پاییزه کشاورزان یکی از مطالبات کنونی مردم است که امیدواریم با پیگیریهای مسئولان و نمایندگان هر چه زودتر به نتیجه برسد.

,

مهندس حمیدرضا فولادگر از افتتاح دفتر ارتباطات مردمی حاج آقا سالک ابراز خرسندی کرده و با عنایت به مطالبات مطرح شده و با اعلام اینکه خود در جریان اقدامات صورت گرفته هستم، ابراز امیدواری کرد که در دولت جدید با پیگیری پنج نماینده، مطالبه ها و مشکلات مردم شرق اصفهان رفع و رضایت این مردم شهید پرور، انقلابی و زحمت کش تامین گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه