اخبار داغ

مسئول امور پایگاه های اورژانس گلپایگان خبر داد؛

محور گوگد تا درب امامزاده پر حادثه ترین محور گلپایگان است

محور گوگد تا درب امامزاده پر حادثه ترین محور گلپایگان است
توانایی محور شهر گوگد تا روستای درب امامزاده را پر حادثه ترین محور در سطح شهرستان گلپایگان دانست و اضافه کرد: این محور با ۱۶ مورد تصادف در سه ماهه نخست امسال رکورد دار تصادف ها در سطح شهرستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار عالمان؛ مسئول امور پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گلپایگان با اشاره به آمار تصادفات در سه ماهه نخست امسال عنوان کرد: بیشترین آمار تصادف ها در سطح شهرستان گلپایگان در این سه ماه در محدوده شهر های گلپایگان، گوگد و گلشهر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار عالمان,

ناصر توانایی در گفت و گو با خبرنگار دیار عالمان گفت: متأسفانه 114 نفر از همشهریان ما در تصادفات این محدوده مصدوم شده اند.

,

وی محور شهر گوگد تا روستای درب امامزاده را پر حادثه ترین محور در سطح شهرستان گلپایگان دانست و اضافه کرد: این محور با 16 مورد تصادف در سه ماهه نخست امسال رکورد دار تصادفات در سطح شهرستان است.

,

مسئول امور پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: اورژانس در همه این موارد در کمترین زمان ممکن در محل حضور یافته و به مصدومان حادثه امداد رسانی کرده است.

,

توانایی در آخر تأکید کرد: شهروندان محترم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و دقت در رانندگی از بروز حوادث ناگوار پیشگیری کنند.

,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه