اخبار داغ

واژگونی مرگبار آمبولانس در میامی

واژگونی مرگبار آمبولانس در میامی
رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه یک دستگاه آمبولانس در پایگاه اورژانس سوداغلن میامی به علت ناتوانی راننده در کنترل خودرو واژگون شد، گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان باخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن خسروجردی ضمن تشریح حادثه واژگونی یک دستگاه آمبولانس در سوداغلن میامی ابراز داشت: صبح امروز آمبولانس پایگاه ۱۱۵پس از تحویل بیمار و طی مسیر بازگشت در جاده سوداغلن شهرستان میامی به علت ناتوانی راننده در کنترل خودرو واژگون شد که در این حادثه متاسفانه راننده فوت و سرنشینان به بیمارستان انتقال پیدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی به وقوع واژگونی تریلی یدک کش در محور فیروزکوه – سمنان طی روز گذشته نیز اشاره کرد و افزود: در این حادثه هم که به دلیل ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه اتفاق افتاد، تریلی واژگون و سرباز پلیس راه و راننده خودرو به مراکز درمانی منتقل شدند و همچنین به تعدادی خودرو آسیب وارد شد.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون تردد در محورهای مواصلاتی استان آرام و روان است، ابراز داشت: خستگی و خواب آلودگی ۴۰ درصد حوادث رانندگی را شامل می شود لذا با توجه به کویری و یکنواخت بودن جاده‌های استان احتمال خستگی و خواب آلودگی وجود دارد لذا از رانندگان و مسافران تقاضا داریم به محض احساس عدم هوشیاری در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

خسروجردی تاکید کرد: با توجه به تعطیلی عید فطر اکثر مردم ییلاق های استان را برای سفر بر می گزینند که باید توجه داشت در این مسیرها باید از سبقت نا به جا پرهیز و با سرعت مطمئن رانندگی کنند و همچنین مراقب کودکان در حاشیه این مسیرها باشند.

وی افزود: پایگاه های هلال احمر و پلیس راه طی ایام تعطیلات عید فطر و همچنین در طرح تابستانه در طول مسیرهای استان سمنان مستقر هستند لذا چنانچه رانندگان با مشکلی مواجه شدند می توانند در اولین پایگاه مستقر و یا با شماره ۱۱۲هلال احمر و ۱۱۰پلیس تماس برقرار کنند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

منبع: مهر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه