اخبار داغ

گزراشی از خطبه های نماز عیدسعید فطر در لرستان؛

اتحاد بین مسلمانان می تواند هر توطئه وتحریم را خنثی کند/هزار و ۱۰۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف لرستان اعزام شد

اتحاد بین مسلمانان می تواند هر توطئه وتحریم را خنثی کند/هزار و  ۱۰۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف لرستان اعزام شد
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در ماه مبارک رمضان هزار و ۱۰۰ نفر مبلغ در سراسر استان اعزام شدند که این آمار در مقایسه با سال های گذشته رشد خوبی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک آیت الله سیداحمد میرعمادی؛نماینده ولی فقیه در لرستان در خطبه های نماز عیدسعید فطر در خرم آباد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطرگفت:عید سعید فطر باهمه زیبایی ها،مهربانی ها وعطوفت ها الهی برما وارد شده است،این عید مظهر اجتماع و وحدت مسلمانان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان این که عید فطر اتحاد مسلمانان را در برابر دشمنان نشان می دهد،گفت: مسلمانان در روز عید سعید فطر شکر بندگی همه جانبه خدای متعال را به جا می آورند.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با اشاره به هفته تبلیغ و اطلاع رسانی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی،گفت:  تبلیغ از مهم ترین مسائل جامعه و از جمله وظایف پیامبران الهی بوده است، سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد ارزشی و نمونه تبیلغ دینی در ساماندهی هیئات مذهبی و گسترش فرهنگ و معارف قرآن کریم است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان هزار و100نفر مبلغ در سراسر استان اعزام شدند که این آمار در مقایسه با سال های گذشته رشد خوبی داشته است،امیدواریم این رقم افزایش پیدا کند مردم نیازمند علمای دینی هستند.

,

 

,

تحولات درون آل سعود ثمره ای جز تضعیف موقعیت آمریکا و تقویت جبهه مقاومت ندارد

, تحولات درون آل سعود ثمره ای جز تضعیف موقعیت آمریکا و تقویت جبهه مقاومت ندارد ,

حجت الاسلام"حسن ترابی" امام جمعه بروجرد در خطبه های نماز عید فطر بروجرد گفت: صهیونست ها چهار دهه از هفت دهه عمر خود را با مواجه با فریادهای بلند مرگ بر اسرائیل ملت های مسلمان گذرانده اند که امواج این طوفان سهمگین ضدصهیونیستی هر سال قوی تر می شود و مشخص است که این خروش تا نابودی رژیم صهیونستی ادامه دارد.

,

 

,

به گفته وی سفر اخیر ترامپ به عربستان و سرزمین های اشغالی و به راه انداختن ناتوی عربی علیه جبهه مقاومت در راستای همین هدف صوت گرفت گرچه این سفر و این توطئه ها جز شکست ناتوی عربی در نخستین روزهای تولد آن و جز شکاف در میان کشورهای حوزه خلیج فارس و اتحادیه عرب چیزی نصیب آل سعود نکرد.

,

 

,

 حجت الاسلام ترابی با اشاره به تحولات درون خاندان آل سعود گفت: این تحولات در آستانه روز قدس که منجر به ولیعهدی محمد بن سلمان و رسیدن آن به قدرت شد گرچه یکی از پیامدهای سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه و با موافقت او صورت گرفت ولی این تحولات درون آل یهود ثمره ای جز تضعیف موقعیت آمریکا در منطقه و تقویت جبهه مقاومت ندارد.

,

 

,

اتحاد بین مسلمانان می تواند هر توطئه وتحریم را خنثی کند

, اتحاد بین مسلمانان می تواند هر توطئه وتحریم را خنثی کند,

حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در جمع نمازگزاران عید سعید فطر که در استادیوم ورزشی شهید سرمالیان این شهر برگزار شد با اشاره به شیطنت های آل سعود در منطقه اظهار داشت: حکومت قبیله ای عربستان با تفرقه افکنی و ایران هراسی به دنبال تحقق اهداف دشمنان دین اسلام هستند.

,

 

,

وی بیان کرد: آل سعود به عنوان غلام حلقه به گوش رژیم صهیونیستی وآمریکا فقط در منطقه آتش فتنه واختلاف افکنی را شعله ور می کنند.

,

 

,

امام جمعه پلدختر با تاکید براینکه آمریکا با استفاده از ثروت عربستان به دنبال تحقق نیت شیطانی خود است گفت: اتفاقات تلخ یمن،بحرین،افغانستان،عراق وسوریه نتیجه حضور استکبار در منطقه است.

,

 

,

وی با بیان اینکه اتحاد وانسجام اسلامی می تواند هر توطئه و تحریم را خنثی کند ادامه داد:وحدت لازمه نیاز جامعه امروزی منطقه است و همه کشورهای مسلمان در این خصوص باید اتحاد خود را در قبال مستکبرین حفظ کنند.

,

 

,

فلسفه انقلاب اسلامی احیا اسلام  و ایجاد تمدن نوین اسلامی است

, فلسفه انقلاب اسلامی احیا اسلام  و ایجاد تمدن نوین اسلامی است,

حجت الاسلام حقیان امام جمعه دورود در خطبه های نماز عید سعید فطرگفت: از نگاه بنیان گذار جمهوری اسلامی هدف و فلسفه ی انقلاب اسلامی احیا اسلام بود و به تعبیر رهبر انقلاب هدف از انقلاب اسلامی ایران ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

,



وی با اشاره به مستلزمات تمدن نوین اسلامی از نگاه رهبر انقلاب افزود: بر اساس نظریه ی مقام معظم رهبری رسیدن به تمدن نوین اسلامی مستلزم اقداماتی شایسته در 2 بخش سخت افزاری و متنی و اصلی است.

,
,
,


حقیان در ادامه تصریح کرد: در 38 سال گذشته در بخش سخت افزاری تمدن نوین اسلامی اقدامات بسیاری شایسته ای را در کشور انجام داده و گام های بسیار ارزشمندی توسط مردم فهیم و بصیر برداشته شده است اما در بخش متنی و اصلی یک سری ضعف های اساسی وجود دارد که باید مرتفع شود.

,
,

 

,

بخشش باید در اولویت اعمالمان در روز عید سعید فطر باشد

, بخشش باید در اولویت اعمالمان در روز عید سعید فطر باشد,

امام جمعه الیگودرزدر خطبه های نماز عید فطر ضمن تبریک این روز به همه نمازگزاران گفت: بعد از یک ماه عبادت وتمرین بندگی نباید در روز عید خداوند را فراموش کنیم و  توشه ای را که با یکماه روزه داری جمع آوری نموده ایم بر اثر غفلت از دست بدهیم.

,

 

,

خطیب نماز عید فطر به احکام زکات فطریه اشاره کرد وبیان نمود: کفاره روزه ماه مبارک رمضان فقط باید نان یا طبق فتوای بعضی از مراجع تقلید ماکارونی  باشد وتنها در صورتی می تواند برنج باشد که 750گرم از آن را خریداری کنیم  و یا پول آن را پرداخت نماییم.

,

 

,

امام جمعه الیگودرز اضافه کرد: نمی توان بجای زکات فطریه  لباس،گوشت و... خریداری نمود و به نیازمندان اهدا کرد بلکه باید زکات فطریه را به فرد نیازمند اهدا نمود و آن فرد صاحب اختیارکه با این زکات فطریه چه چیزبرای خود خریداری کند.

,

 

,

حجت الاسلام ارزنده با اشاره به اینکه گذشت وبخشش یکدیگر باید دراولویت کارهای ما در روز عید سعید فطر باشد افزود: اگر کینه وناراحتی از همدیگر از سالهای گذشته داریم بمناسبت روز عید آن را ببخشیم چرا که  کینه سبب عدم استجابت دعای هر فرد می شود ودر این روز با بخشش یکدیگر در حقیقت لطف ورحمت خداوند را شامل حال خود و اطرافیانمان نموده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه