اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس:

در مسئله گازرسانی به شهرستان خاش بی مهری شده است/ امنیت سیستان و بلوچستان با اقتدار و صلابت سپاه پاسداران بسیار عالی است

در مسئله گازرسانی به شهرستان خاش بی مهری شده است/ امنیت سیستان و بلوچستان با اقتدار و صلابت سپاه پاسداران بسیار عالی است
نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: در مسئله گازرسانی به شهرستان خاش بی مهری شده است و باید مسئولان نسبت به گازرسانی هرچه زودتر به این شهرستان تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تفتان ما، علی کرد در حاشیه برگزاری نماز عید فطر اهل تشیع و اهل سنت شهرستان خاش، با قدردانی از حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری و دوره پنجم شوراها، اظهار کرد: تاکید ما به دولت این بوده که به اقشار جامعه و حقوق شهروندی مورد توجه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تفتان ما,

وی افزود: آبرسانی به خاش افزون بر هفده سال است که عملیاتی نشده اما در این دولت قول داده شده و قرارداد سه ساله ای برای اجرای آن بسته شده است.

,

 

,

, ,

 

,

کرد گفت: گازرسانی به خاش و جاده و بازارچه مرزی نیز در دستور کار نظام بوده و ما نیز در حیطه انجام وظایف پیگیری اجرای این پروژه ها هستیم و امسال در کنکور سهمیه پزشکی به نام خاش اخذ شده است.

,

وی کاهش و افت شدید منابع آبی را از دغدغه های مهم در جامعه خاش عنوان و اذعان کرد: در خصوص مشکلات کمبود منابع آبی و قطع شدید آب پیگیری های لازم را خواهیم داشت.

,

 

,

, ,

 

,

نماینده مردم شهرستان خاش اظهار کرد: حضور من در فراکسیون مستقلین مجلس با هدف خدمت به مردم صورت گرفته است و باید مطالبات بحق مردم را پیگیری کنم.

,

* اعمال خرابکارانه و تروریستی که با هدف برهم زدن نظم و آرامش در جامعه بوده محکوم است

, * اعمال خرابکارانه و تروریستی که با هدف برهم زدن نظم و آرامش در جامعه بوده محکوم است, * اعمال خرابکارانه و تروریستی که با هدف برهم زدن نظم و آرامش در جامعه بوده محکوم است,

فرماندار خاش نیز در ادامه از وضعیت کنونی در ممالک اسلامی و کشته شدن افراد بی گناه ابراز تاسف و هر گونه اعمال خرابکارانه و تروریستی را که با هدف برهم زدن نظم و آرامش در جامعه بوده محکوم است.

,

محمداکبر چاکرزهی با بیان اینکه تلاش دولت بر این است که به وعده های داده شده عمل کند، تصریح کرد: رای دادن دوباره به رئیس جمهور نشان از اعتماد مردم است.

,

 

,

, ,

 

,

وی ادامه داد: در بیش از یکماه اخیر به خاطر گرما و ماه مبارک رمضان فشارهای به مردم وارد که دولت تلاش کرد مشکلات و دغدغه های مردم پای کار آمد.

,

وی انتقاد پذیری و پاسخگویی به درخواست های مردم را از وظایف و شاخص های کار نظام دانست و گفت: مسئولان نظام با تحمل نقد و انتقادات در صدد حل مشکل مردم هستند.

,

 

,

, ,

 

,

فرماندار شهرستان خاش اجرای پروژه های مرزی، بهداشتی، آب رسانی، دو بانده کردن جاده خاش به زاهدان را از برنامه‌های نظام عنوان و اظهار کرد: بخشی از اعتبارات باید در سطح کلان پیگیری بشوند که نمایندگان یاری گر نظام باشند.

,

 

,

, ,

 

,

سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش نیز عید سعید فطر را به مردم و امت اسلامی تبریک گفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه