اخبار داغ

در دیدار مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب

روحانی:‌ از کسانی که سلاح‌های راهبردی علیه دشمنان بکار می‌گیرند، تشکر می‌کنم

روحانی:‌ از کسانی که سلاح‌های راهبردی علیه دشمنان بکار می‌گیرند، تشکر می‌کنم
رئیس‌جمهور گفت: از کسانی که سلاح‌های راهبردی را برای کشور می‌سازند و از کسانی که این سلاح‌ها را علیه دشمنان بکار می‌گیرند، تشکر می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبرانقلاب  با اشاره به پایان دوران رقابت سیاسی و انتخاباتی، گفت: اکنون باید رقابت تنها برای خدمت به مردم، اجرای قوانین و دستیابی به اهداف بلند ملی وجود داشته باشد و با وحدت و عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، برای رونق تولید و رفع مشکلِ بیکاری تلاش کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس‌جمهور با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در تهران، گفت: از همه ملت ایران که روشن و شجاعانه در برابر تروریست‌ها ایستادند و اتحاد ملی را حفظ کردند و همچنین از کسانی که سلاح‌های راهبردی را برای کشور می‌سازند و از کسانی که این سلاح‌ها را علیه دشمنان بکار می‌گیرند، تشکر می‌کنم.

,

روحانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در پاسخگویی به تروریست‌ها بخش کوچکی از قدرت دفاعی کشور را آشکار ساخت، افزود: نیروهای مسلح، دولت و مردم، همگی پشت سر رهبر انقلاب اسلامی، اتحاد و قدرت ملی را در برابر جهانیان آشکار می‌سازند.

,

وی با تجلیل از حضور عظیم مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی مردم در روز قدس به مسلمانان و فلسطینیان امید می‌دهد و ثابت می‌کند که پایان کار، پیروزی حق بر باطل خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه