اخبار داغ

گم شدن دختر بچه ۵ ساله در جنگل النگدره گرگان

گم شدن دختر بچه ۵ ساله در جنگل النگدره گرگان
عصر دیروز دختر بچه ۵ ساله در جنگل النگدره گرگان گم شد که گشت نیروهای امدادی برای پیدا کردن وی همچنان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  پاسرو؛  دختر بچه ۵ ساله ای بنام محدثه و اهل روستای امیرآباد گرگان حوالی عصر روز گذشته در جنگل های النگدره (پیچ دوم ورودی) گم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پاسرو,

به گفته اهالی سروش جنگل(شهرک منتهی به النگدره)، نیروهای امدادی آتش نشانی، سپاه و بسیج مردمی  از ابتدای کار وارد عمل شده و  برای یافتن این دختربچه در تلاش هستند.

,

یکی از اهالی آن منطقه به خبرنگار ما گفت: شب گذشته در خیمه 14 معصوم(ع) شهرک مشغول نماز خواندن بودیم که متوجه موتورسواران هلال احمر و حضور دیگر نیروهای امدادی در منطقه شدیم گویا دو تن از نیروهای هلال احمر کودکی را که لباسی آبی بر تن داشته می دیدند که به سمت شهرک و خیمه 14 معصوم(ع) که در منتهی الیه کوچه سروش 16 و در مجاورت دره جنگلی قرار دارد، دیده اند که در حرکت بوده است.

,

نیروهای امدادی با نور چراغ دره را رصد کردند اما چیزی مشاهده نکرده اند این در حالی است که مادر این کودک خردسال در حالت اضطراب و نگرانی بسر می برد.

,

نیروهای امدادی با سگ های گشت سعی کردند تا در دل شب مانع حمله احتمالی حیوانات به این کودک گم شده شوند، امید می رود هر چه زودتر تلاش این نیروها نتیجه داده و محدثه سالم به آغوش خانواده بازگردد.

,

پاسرو در صورت دریافت اخبار جدید، نتیجه را اعلام خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه