اخبار داغ

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد:

حضور ۵ هزار مسافر و گردشگر تعطیلات عید فطر در آبشار یاسوج

حضور ۵ هزار مسافر و گردشگر تعطیلات عید فطر در آبشار یاسوج
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد گفت که ظرفیت برخی مکان های تفریحی این شهرستان به ویژه در شهر یاسوج مرکز آن در نخستین روز تعطیلات عید فطر سال جاری تکمیل شده و این مکان ها هم اینک مملو از گردشگران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس محمد حسین زاده اظهار داشت: این مکان ها شامل آبشار یاسوج و مناطق گردشگری تنگ مهریان، تنگ گنجه ای و تنگ تامرادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود که تعداد مسافران ورودی و اسکان یافته در آبشار یاسوج حدود پنج هزار نفر و در مناطق گردشگری تنگ مهریان، تنگ تامرادی و تنگ گنجه ای نیز به ترتیب سه هزار، 2 هزار و یک هزار و 500 نفر است.

,

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد بیان کرد: پارک های ساحلی، مهرورزی، ولایت، غدیر و چشمه نباتی شهر یاسوج نیز هم اینک شلوغ و مملو از گردشگران است.

,

حسین زاده عنوان کرد که افرادی از 30 دستگاه اجرایی عضو ستاد خدمات سفر بویراحمد در تعطیلات عید فطر سال جاری در مکان های گردشگری این شهرستان به طور مستمر حضور داشته و بر عملکرد آنها نظارت می کنند تا به نحو مطلوبی به مسافران خدمت رسانی شود.

,

وی ابراز داشت: هیچگونه مشکلی در زمینه خدمات رسانی به مسافران تعطیلات عید فطر سال جاری در شهرستان بویراحمد و تأمین مایحتاج آنها از جمله مواد غذایی وجود ندارد.

,

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد گفت که در مبادی ورودی و خروجی مناطق مختلف شهرستان بویراحمد از جمله شهر یاسوج «یخ» به میزان کافی وجود داشته و به مسافران عرضه می شود و نانوایی های این شهرستان نیز در حال فعالیت هستند.

,

حسین زاده اظهار داشت: درب حرم امامزادگان شهر یاسوج و حومه آن از جمله امامزاده عبدالله (ع)، شاه قاسم (ع)، شاه حسن (ع) و شاه مختار (ع) برای زیارت، اسکان و استراحت گردشگران شهرستان بویراحمد در تعطیلات عید فطر سال جاری باز است.

,

شهرستان بویراحمد دارای حدود 100 تفرجگاه گردشگری طبیعی و مذهبی است. 

,

این شهرستان به مرکزیت شهر یاسوج افزون بر 270 هزار نفر جمعیت دارد. 

,

کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود 2 هزار و 600 اثر تاریخی است که از این تعداد 750 مورد در فهرست آثار ملی ثبت شده اند./ایرنا

,

انتهای پیام/

,
 
,
,
, , , , , ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه