اخبار داغ

جوان ۲۰ ساله در سد «نقره کمر» تفرش غرق شد

جوان ۲۰ ساله در سد «نقره کمر» تفرش غرق شد
عصر روز گذشته جوان ۲۰ ساله‌ای رد سد خاکی «نقره کمر» تفرش غرق شد که جسد این جوان با گذشت نزدیک به ۵ ساعت تلاش نیروهای امدادی و آتش‌نشانی از آب بیرون کشیده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، با آغاز فصل تابستان و افزایش دمای هوا، افراد بدون توجه به تابلوهای "شنا ممنوع" به شنا در سدها و بندهای خاکی می پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

شب پنجم تیرماه بود که خبری از غرق شدن جوانی در بند خاکی نقره کمر تفرش شنیده شد و خانواده دیگری را داغدار کرد.

,

هر چند این مکان نیز همانند مکانهای دیگر دارای تابلو "شنا ممنوع" بوده اما فرد برای تفنن و تفریح و بدون توجه به این تابلوها وارد آب شده که متاسفانه به دلیل عدم مهارت در شنا غرق شده است.

,

ساعت ۱۹  روز دوشنبه ۵ تیر، جوان ۲۰ ساله ای که به همراه خانواده به تفرش سفر کرده بود، بدون توجه به تذکر سایرین و وجود تابلوهای های شنا ممنوع در بند خاکی نقره کمر به شنا مشغول و مدتی نمی گذرد که این فرد در این بند خاکی غرق می شود. عملیات نجات این جوان با اعزام نیروهای غواص از اراک حدود ۴ ساعت به طول می انجامد.

,

حوالی ساعت ۲۳ و ۳۰ جنازه این جوان ۲۰ ساله از آب بیرون کشیده و به سردخانه منتقل می شود.

,

این حادثه ناگوار در این بند خاکی در تفرش، اولین حادثه در تفرش نیست. در تیرماه سال گذشته، ۳ نفر و در مردادماه یک جوان ۲۶ ساله در این بند خاکی دچار غرق شدگی شدند. این افراد مسافر و بدون توجه به تابلوهای شنا ممنوع در این سد و بند خاکی به شنا پرداخته و غرق شده اند.

,

با فرارسیدن تعطیلات تابستانی و افزایش سفرهای تابستانی، می طلبد که مسئولین شهرستان تمهیداتی را برای حفظ جان مسافران به خصوص در سد و بندها خاکی در تفرش بیاندیشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه