اخبار داغ

در دو ماهه گذشته؛

۴۵ هزار تن کالا از طریق گمرکات سیستان و بلوچستان ترانزیت داخلی شده/ افزایش ۱۱ درصدی ترانزیت خارجی در استان

۴۵ هزار تن کالا از طریق گمرکات سیستان و بلوچستان ترانزیت داخلی شده/ افزایش ۱۱ درصدی ترانزیت خارجی در استان
ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان اظهار کرد: طی دو ماهه ی گذشته به وزن ۴۵ هزار و ۷۱ تن کالا از طریق گمرکات و بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان ترانزیت داخلی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طاهره هامون نورد در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا عنوان کرد: طی دو ماهه ی گذشته به وزن ۴۵ هزار و ۷۱ تن و ارزش ۴۹ میلیون و ۴۴ هزار و ۸۲۷ دلار از گمرکات استان ترانزیت داخلی شده است.

وی با بیان اینکه برنج، تخم کنجد، زردچوبه و کاغذ عمده اقلام ترانزیت داخلی می باشد، تصریح کرد: ترانزیت داخلی در استان نسبت به مدت مشابه قبل با افزایش ۵۷ درشدی در وزن و از لحاظ ارزش با افزایش دو درصدی روبرو بوده است.

ناظر گمرکات سیستان بلوچستان خاطرنشان کرد: طی مدت یاد شده به وزن ۱۶۷ هزار و ۲۳۶ تن و ارزش ۴۰۹ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۷۰۰ دلار نیز از گمرکات سیستان و بلوچستان ترانزیت خارجی شده است.

هامون نورد با بیان اینکه گاز و سیب زمینی عمده اقلام ترانزیت خارجی به شمار می رود، ابراز کرد: ترانزیت خارجی در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۱۹ درصدی در وزن و از لحاظ ارزش با افزایش ۱۱ درصدی مواجه بوده است‌.

وی تاکید کرد: گمرکات این استان طی دو ماهه گذشته به تعداد ۱۰۲ هزار و ۶۸۴ نفر مسافر خدمات گمرکی ارائه داده است که این مسافران از گمرکات میلک، میرجاوه، فرودگاه زاهدان و فرودگاه چابهار تردد کرده اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه