اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سراب:

اقتدار قوه قضاییه اقتدار نظام هست/ رسیدگی به به بیش از ۲۰۰۰ پرونده در سال گذشته در سراب

اقتدار قوه قضاییه اقتدار نظام هست/ رسیدگی به به بیش از ۲۰۰۰ پرونده در سال گذشته در سراب
دادستان شهرستان سراب مقاومت در مقابل اجرای حکم را مقاومت در مقابل عدالت و موجب ترویج فساد و بی بندو باری عنوان و اظهار داشت: جامعه ای پویا و ماندگار خواهد بود که در آن امنیت و عدالت حاکم باشد و وظیفه قوه قضاییه احیای این مسائل هست, بنابراین اقتدار قوه قضاییه اقتدار نظام هست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, سید احمد علیانسب دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سراب به مناسبت هفته قوه قضاییه در جمع نمازگزاران شهرستان سراب ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: اجرای عدالت در نزد خداوند متعال از ارزش والایی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی افزود: قوه قضاییه از ارگانهایی است که به علت محدودیت اطلاع رسانی با بیشترین خدمات کمترین تبلیغات را دارد چرا که آمار قوه قضاییه موجب نگرانی مردم می شود

,

دادستان شهرستان سراب با بیان اینکه قوه قضاییه یکی از ارکان های نظام جمهوری اسلامی است خاطرنشان کرد: برخلاف سایر کشورهای اروپایی در کشورمان دارای مشروعیت بوده و با انتساب ولایت فقیه حکم صادر می کند که مشروعیت الهی را به همراه دارد.

,

علیانسب با اشاره به اینکه قوه قضاییه بایستی مقتدر و مستقل باشد خاطرنشان کرد: اقتدار قوه قضاییه موجب سلامت کشور هست, هرجند برخی که منافعشان به وسیله این قوه به خطر می افتد تبلیغات سوء می کنند ولی باید بدانیم این قوه به نفع مردم هست.

,

این مقام مسئول مقاومت در مقابل اجرای حکم را مقاومت در مقابل عدالت و موجب ترویج فساد و بی بندو باری عنوان و اظهار داشت: جامعه ای پویا و ماندگار خواهد بود که در آن امنیت و عدالت حاکم باشد و وظیفه قوه قضاییه احیای این مسائل هست, بنابراین اقتدار قوه قضاییه اقتدار نظام هست.

,

وی توهین به قوه قضاییه و اجرای عدالت را توهین به اصل نظام عنوان کرد که مقام معظم رهبری نیز زیر سوال بردن قوه قضاییه را نقطه شروع فساد در کشور عنوان کرده اند که امروز زیاده خواهان و دشمنان و معاندین نظام که منافع نامشروعشان به مخاطره افتاده به دنبال تضعیف قوه قضاییه هستند.

,

علیانسب بزگترین هدف ظهور را اجرای عدالت عنوان و اظهار داشت: در راستای تحقق این امر هرکس باید به دنبال اجرای عدالت باشد و کمک کار قوه قضاییه باشد چرا که این وظیفه سنگین به تنهایی توسط قوه قضاییه ممکن نیست.

,

دادستان شهرستان سراب با ارائه گزارشی از تلاشهای دادگستری شهرستان سراب عنوان کرد: سالانه حدود ۲۲ هزار پرونده در سراب که با توجه تعداد قضات و کارکنان دوبرابر ظرفیت استاندار هست.

,

وی مشکل اعتیاد و مواد مخدر و سیر صعودی اعتیاد در شهرستان سراب را از مشکلات اصلی شهرستان عنوان و خاطرنشان کرد: در سه ماهه اول امسال مواد مخدر و اعتیاد نسبت به سال گذشته آمار چشمگیری داشته که هشداری برای خانواده هاست.

,

علیانسب مواد مخدر صنعتی را خطرناک تر از مواد مخدر سنتی عنوان کرده و گفت: بعد از مواد مخدر ضرب و جرح در رتبه بعدی از نظر کثرت پرونده ها در شهرستان سراب هستند.

,

دادستان عمومی انقلاب شهرستان سراب در پایان نسبت به جرایم حوزه فضای مجازی هشدار داده و با ابراز تاسف از اینکه جرایم این فضا در حد هشدار هست و در طلاق های اخیر نقش موثری ایفا می کنند که متاسفانه در این فضا مردم به راحتی ارتباط برقرار کرده و مطالب خصوصی خود را می فرستند که موجب سوء استفاده قرار می گیرد و جای تعجب هست که خانم عکس های خصوصی خود را در اختیار نامحرم قرار می دهد که نشان از دوری از ارزشهاست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه