اخبار داغ

با هدف افزایش انسجام و مشارکت اجتماعی؛

پنجمین جشنواره انبه و یاسمین گل میناب آغاز به کار کرد

پنجمین جشنواره انبه و یاسمین گل میناب آغاز به کار کرد
پنجمین جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل میناب لحظاتی پیش و با هدف افزایش انسجام و مشارکت اجتماعی کار خود را آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحیدمکی زاده دبیر اجرایی این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: جشنواره انبه و یاسمین گل فرصتی برای معرفی و تقویت ظرفیت های میناب در حوزه های مختلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

 

,

وی همچین با اشاره به برگزاری چهار دوره موفق جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل در میناب، افزود: تشویق و ترغیب مردم به ویژه قشر باغدار و فعالان حوزهه طبیعت به کاشت محصولات و درختان بومی منطقه میناب از اهداف محوری این جشنواره است.

,


مکی زاده در ادامه با بیان این که جشنواره انبه و یاسمین گل دارای دو کارکرد اقتصادی و فرهنگی است، اظهار کرد:در کارکرد اقتصادی به تقویت ظرفیت اقتصادی انبهه به عنوان محصول ارزشمند میناب در حوزه اشتغال پرداخته می شود و در کارکرد فرهنگی نیز علاوه بر تلاش برای حفظ آئین ها و سنت های میناب و تجلیل از فرهیختگان میناب، افزایش سرمایه اجتماعی و مشارکت اقشار مختلف مردم از برنامه هایی است که به صورت ویژه پیگیری می شود.
 

,
,
,

پنجمین جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل میناب لحظاتی پیش با "کارگاه گیاه قوم شناسی" و با حضور مهندس بهرام زهزاد مشاور دفتر زیستگاه های سازمانن حفاظت محیط زیست و از چهره های فعال در حوزه محیط زیست کار خود را آغاز کرد.
 

,
,

این جشنواره تا هشتم تیرماه جاری در میناب برگزار می شود و کارگاه گیاه قوم شناسی، تجلیل از برندگان مسابقه ادبی داستان کوتاه آب، اهدا نشان شهروندد افتخاری به محمد درویش مدیرکل آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست، کارگاه کاشت انبه ویژه کودکان و راه اندازی کارناوال شادی برای کودکان از مهمترین برنا مه های آن است.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه