اخبار داغ

دیدار قضات دادگستری با امام جمعه دهگلان برگزار شد؛

ماموستا محمدی: شهید بهشتی مدیری توانمند بود/ اندیشه بهشتی الگویی تمام عیار برای جامعه امروز است

ماموستا محمدی: شهید بهشتی مدیری توانمند بود/ اندیشه بهشتی الگویی تمام عیار برای جامعه امروز است
به مناسبت هفته قوه قضائیه،رئیس،دادستان وقضات دادگستری دهگلان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دهگلان شیدا، به مناسبت هفته قوه قضائیه و شهدای هفتم تیر و شهید آیت آلله دکتر بهشتی رئیس دادگستری، دادستان و قضات دادگستری دهگلان در دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با امام جمعه دیدار کردند.



ماموستا محمدی امام جمعه دهگلان در ابتدای این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر،دکتر بهشتی را عالمی فرزانه و اندیشه وی را الگویی تمام عیار برای جامعه امروز دانست و گفت : وجود دستگاه قضا و عدالت آن در صدور احکام قضایی زمینه ساز ایجاد جامعه سالم است.


ماموستا محمدی گفت: شهید بهشتی مدیری توانمند بود که در حوزه عدالت اجتماعی گام‌های مؤثری را در سطح جامعه اسلامی پایه‌ریزی کرده است .

 

وی هفته قوه قضائیه را فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا دانست و گفت: تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره معمار دستگاه قضایی،شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه که با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند وظیفه همه ماست.


ماموستا محمدی از پی گیری های قضایی شهرستان توسط ریاست دادگستری تشکر و از تشکیل کارگروهای پیشگیری ازوقوع جرم، تسریع دراجرای احکام، برخود قاطع،با صلابت و با سرعت در برابر ناهنجاری های جامعه قدردانی کرد.

 

 در ادامه ملکی رئیس دادگستری دهگلان با تبریک هفته قوه قضاییه اظهار داشت: تحقق عدالت و اجرای عدالت در جامعه اسلامی از اهداف مهم نظام جمهوری اسلامی که با تقدیم خون هزاران شهید این امر محقق شد و دستگاه قضایی در قبال این مسئله مهم احساس وظیفه می کند.


وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی نهادی بوده که عمده اهدافش در راستای احقاق حقوق مردم بوده و به عنوان ملجإ و پناهگاه مردم مظلوم نیز به شمار می‌رود که توانسته اعتماد عمومی را نیز به خود جذب نماید وبراساس قانون وظایفی بر عهده دارد که باید به آنها عمل کند.


ملکی افزود: یکی از معضلات امروز دستگاه قضائی ورود پرونده هاست که ما باید با فرهنگ سازی، آموزش و آگاهی خانواده ها از این امر پیشگیری کنیم.


وی به رضایتمندی مردم شهرستان از عملکرد دستگاه قضایی اشاره و افزود: رعایت حقوق مظلوم و جدیت و پشتکار در اجرای قانون و برخورد با متخلفان باعث رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی شهرستان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه