اخبار داغ

معاون شرکت آبفا سیستان و بلوچستان:

آبرسانی سقایی به ۵۶ روستای قصرقند/مصرف بهینه راه نجات از خشکسالی است

آبرسانی سقایی به ۵۶ روستای قصرقند/مصرف بهینه راه نجات از خشکسالی است
معاون تأمین آب و آبرسانی شرکت آب و فاضلاب روستای سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات خوبی در زمینه رفع مشکلات و یا به حداقل رساندن معضل کم آبی در برخی از روستاهای شهرستان قصرقند انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، معاون تأمین آب و آبرسانی شرکت آب و فاضلاب روستای سیستان و بلوچستان با هدف آشنایی با مشکلات آب شرب شهروندان جنوب استان از مجتمع‌های آبرسانی قصرقند بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

غلامحسین لکزائیان‌پور  در حاشیه این سفر در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با بیان برخی از جزئیات شبکه آب رسانی قصرقند، اظهار داشت: این شهرستان دارای 4 مجتمع آبرسانی است که چیزی در حدود 23 روستا را زیر پوشش دارند، 10 روستای دارای شبکه تک روستایی است و 56 روستای دیگر شهرستان قصرقند نیز با تانکر و به صورت سقایی آبرسانی می‌شود.

, پاپایا,

معاون تأمین آب و آبرسانی شرکت آب و فاضلاب روستای سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای رفع مشکلات کم آبی شهروندان قصرقندی، بیان کرد:  اقدامات خوبی در زمینه  رفع مشکلات و یا به حداقل رساندن معضل کم آبی در برخی از روستاهای شهرستان قصرقند انجام شده است که از میان این اقدامات میتوان به برطرف کردن مشکل ریزش یکی از دو حلقه چاه روستای هیت، حفر یک حلقه چاه جایگزین در روستای کریم آباد به دلیل ریزش کردن چاه قبلی این روستا، رفع نشتی خط انتقال مجتمع 18 روستایی چورک،  کف شکنی چاه روستای کوشوک و نصب پوسته برای یکی از چاه‌های روستای ساربوک اشاره کرد.

,

لکزائیان‌پور خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب روستای استان تمام توان خود را برای پشتیبانی از طرح های آبرسانی و رفع مشکلات تانکرهای آبرسانی سیار در شهرستان قصرقند به کار خواهد گرفت تا عملیات آبرسانی به مردم این منطقه محروم از کشورمان با سرعت پیگیری شود.

,

وی در پایان با دعوت از عموم مردم برای صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب، تصریح کرد: رعایت الگوی مصرف میتواند تاحدود زیادی بسیاری از مشکلات آّب شرب مردم استان را حل کند و شهروندان سیستان و بلوچستان باید به این مطلب توجه داشته باشند که آب نیز سرمایه ملی بوده و مصرف نادرست آن موجب می شود تا برخی از دیگر مردم استان از این نعمت با ارزش محروم شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه