اخبار داغ

کشف زمین‌خواری ۱۱۸ میلیارد ریالی در مازندران

کشف زمین‌خواری ۱۱۸ میلیارد ریالی در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین‌خواری ۱۱۸ میلیارد ریالی و تحویل هفت هکتار زمین تصرفی به مالکانش در یکی از مناطق مسکونی ساری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سردار سید محمود میرفیضی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع زمین‌خواری و تصرف اراضی و ملک شخصی فردی در یکی از مناطق مسکونی شهر ساری به میزان هفت هزار متر مربع، موضوع به‌طور ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی در چندین مرحله کار کارشناسی و فنی موفق شدند، فردی به نام "الف – س" را به اتهام جعل اسناد و استفاده از سند مجعول و زمین‌خواری دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیس آگاهی مالکان زمین شناسایی شدند، تصریح کرد: زمین تصرفی متعلق به وراث یکی از شهروندان بوده که در حال حاضر در یکی از کشورهای خارجی اقامت دارند.

میرفیضی خاطرنشان کرد: متهم به زمین‌خواری در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، منکر ارتکاب هرگونه بزه انتسابی شد اما با ارائه شواهد و قرائن دستش رو شد و به بزه انتسابی اقرار کرد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی زمین‌های تصرف‌شده 118 میلیارد و 587 میلیون ریال است، بیان کرد: متهم به جعل اسناد و کلاه‌برداری با ارائه اسناد مجعول و با همکاری فردی دیگر به نام "ق- ز" اقدام به تصرف غیرقانونی زمین‌های مورداشاره کرد.

میرفیضی در پایان از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضایی خبر داد و گفت: پلیس در برخورد با جرائم اقتصادی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه