اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار:

هیئات ورزشی برای جذب اسپانسر و ورزشکاران جدید تلاش کنند

هیئات ورزشی برای جذب اسپانسر و ورزشکاران جدید تلاش کنند
روز گذشته جلسه ای با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار و روسای هیئات ورزشی به همراه نواب رئیس و دبیران کلیه هیئات ورزشی شهرستان در سالن تالار فانوس شهر بهار برگزار شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، در ابتدای جلسه  ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار ضمن خوش آمد گویی ،  از نقش هیئات ورزشی در افزایش بهره وری در عرصه ورزش و جذب افراد جدید سخن گفت  و نقش ورزش را در سالم سازی جامعه مهم دانست و گفت: امیدواریم هیئات ورزشی ما گام های خوبی برای شکوفا شدن ورزش شهرستان بردارند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

علی اصغر بهمنی در ادامه از لزوم سازمانی و چارت دار شدن جهت بهینه و چابک شدن هیئت های ورزشی سخن گفت و اولین اقدام  این  موارد گزارش نویسی خوب فصلی و سالیانه بیان کرد. در ادامه نیز از هیئات خواسته شد تا در مناسبت های ایامی حضور فعالی داشته باشند و هر چه بهتر ایفای نقش کنند تا وضعیت ورزش شهرستان در صدر قله استانی قرار بگیرد .

,

وی خاطر نشان کرد : هیئات برای  منسجم و قدرتمند شدن خود علاوه بر جذب اسپانسر مالی و  ورزشکاران جدید ، باید برنامه های مدونی با خانواده ها و جامعه ورزشی و ورزش دوست داشته باشند تا ضمن جذب کردن حمایت های مالی و معنوی و افزایش  قدرت مالی  ،  ما نیز بتوانیم با همین حمایت ها از استان بودجه های نسبت به اورده های مالی این هیئات درخواست داشته باشیم و بودجه های خوبی دریافت کنیم .

,

بهمنی یکی دیگر از کارهایی که هیئات ورزشی میتوانند و باید انجام بدهند را جمع آوری اطلاعاتی از قبیل ، مربیان فعال و پیشکسوت ، داوران ، قهرمانان ، اسامی شهدای هیئت ، اسامی ورزشکارن ، زمان بندی جلسات و تمرینات ، حامیان مالی ، پیشکسوتان دانست تا برای برنامه های خود از این پتانسیل ها و ظرفیت ها نهایت استفاده را بکنند .

,

وی همچنین از هیئاتی که سالن در اختیار دارند درخواست کرد نسبت به ایمنی سالن های خود ، بیمه مسئولیت مدنی سالن ها و ورزشی ورزشکاران خود جدی باشند و نهایت حساسیت را در این موارد بخرج دهند .

,

در ادامه از معاون مدیر کل استان دعوت به سخنرانی شد ،  وی ورزش را به دو دسته قهرمانی و همگانی تقسیم کردن و گفت: تمام سعی و تلاش ما اینست که ورزش همگانی را گسترش دهیم و به همه مجموعه های ورزشی که زیر نظر همه ارگان ها هستند ، بخشنامه کرده ایم که ساعت 6 الی 8 صبح را به ورزش همگانی اختصاص دهند تا ضمن رایگان بودن این سالن ، همه مردم بتوانند شرکت داشته باشند .

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه