اخبار داغ

امام جماعت ابوموسی؛

اعتیاد دریچه ورود به سایر بزه کاری های اجتماعی است

اعتیاد دریچه ورود به سایر بزه کاری های اجتماعی است
امام جماعت ابوموسی گفت: اعتیاد علاوه بر مضرات فراوان فردی و اجتماعی، دریچه ورود به سایر بزه کاری ها و ناهنجاریهای اجتماعی می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافذ آنلاین، حجت الاسلام شیرزاد حسنی امام جماعت ابوموسی با اشاره به آثار و تبعات فراوان و مخرب اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر؛ از اعتیاد به عنوان پنجره ورود به سایر بزه کاری ها و معضلات اجتماعی دیگر نام برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافذ آنلاین,

امام جماعت ابوموسی اظهار کرد: اعتیاد و مواد مخدر ریشه و زمینه ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی و جرائم است و با پیشگیری از آن می توان به کاهش جرائم و مشکلات اجتماعی کمک کرد.

,

حسنی افزود: یکی از پر رنگ ترین آسیب های اجتماعی که پایه و ریشه بسیاری از آسیب ها و مشکلات فردی، خانوادگی و اجتماعی در جامعه می باشد اعتیاد است .

,

وی عنوان کرد: متأسفانه امروزه مواد مخدر در میان بخشی از جوانان جامعه ما رسوخ کرده و شاید یکی از عوامل این گستردگی، عدم شناخت صحیح عواقب و آثار استفاده از این مواد باشد که آثار و تبعات منفی زیادی را بر خانواده ها تحمیل می نماید .

,

امام جماعت ابوموسی ابراز کرد: یکی از آسیب های جدی جامعه ما مواد مخدر است و فقر، بیکاری، سرخوردگی اجتماعی و جدایی والدین از عوامل اصلی گرایش به مواد مخدر هستند .

,

حسنی تصریح کرد: اعتیاد روابط خانوادگی را دچار اختلال می ‌کند و فرزندانی که در خانواده‌ هایی با والدین معتاد رشد می ‌کنند در معرض انواع آسیب‌ های روحی و جسمانی هستند، که مهم‌ترین آنها افسردگی و بزهکاری است.

,

وی با بیان اینکه همه ما از تاثیر مخرب و جبران ناپذیر مواد مخدر بر زندگی اجتماعی و فردی آگاه هستیم، بیان کرد: طلاق، سرقت، خشونت های اجتماعی و ... از ضررهای پرخطر اعتیاد است.

,

امام جماعت ابوموسی گفت: اعتیاد هزینه‌های زیادی را به خانواده تحمیل می‌کند و از طرف دیگر به خاطر کاهش فعالیت اقتصادی فرد معتاد و همین‌طور نیاز شدید و روز افزون او به تهیه‌ی مواد، باعث سوق داده‌شدن فرد به سمت اعمال مجرمانه می‌شود.

,

حسنی افزود: لازم است که مردم نسبت به آثار مخرب اعتیاد آگاهی یافته و راه های پیشگیری از اعتیاد ترویج شود و فرزندان و خانواده های خود را در برابر آثار مخرب مواد مخدر مواظبت کنیم.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه