اخبار داغ

سفری به دل آب های خروشان و مناظر طبیعی در باروق؛

زیبایی های طبیعت میاندوآب را از دست ندهید + تصاویر

زیبایی های طبیعت میاندوآب را از دست ندهید + تصاویر
آب های خروشان و زیبایی های طبیعت بخش باروق میاندوآب، دل هر بیننده ای را به خود جلب کرده و مکانی مناسب برای یک روز تعطیلی در تابستان به شمار می روند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، میاندوآب، شهری با نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر جمعیت، کوریدور ارتباطی شمال غرب کشور و در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

این شهر یکی از بزرگترین و مهم ترین شهرهای آذربایجان غربی بوده که با پایتخت کشور ۶۵۲ کیلومتر فاصله دارد و شاید تنها شهری در ایران باشد که نسبت جمعیت شهری و روستایی آن تقریبا برابر است.

,

میاندوآب، چهارمین دشت حاصل خیز کشور بوده و این شهر را از آن جهت به این نام می خوانند که در میان دو رودخانه زرینه رود(جغتای) و سیمینه رود(تاتاوی) واقع است.

,

میاندوآب مانند همه شهرهای ایران اسلامی، دارای مناطق دینی وطبیعت  زیبایی است که متاسفانه برای اکثر مردم این شهر ناشناخته مانده اند.

,

کوهستان ها و طبیعت زیبای جنگلی در بخش باروق و مناطقی روستایی مانند باداملو، چاخیراحمد، جان آقا، قطار وآبشار زیبای اوزان  تنها بخشی از این مناطق طبیعی زیبا هستند که شاید در کمتر جایی در ایران وجود داشته باشد و می توانند به عنوان مکانی برای یک روز سفر انتخاب شوند.

,

در زیر تصاویری از طبیعت بکر و زیبای بخش باروق را مشاهده می کنید، که توقف برای ساعتی در آنها، نشاطی دوچندان به آدمی داده و سبب می شود تا برای ساعاتی هم که شده آدمی از دل زندگی ماشینی بیرون آمده و انسی با طبیعت داشته باشد. 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه