اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی فریمان خبرداد:

جمع‌آوری بیش از ۴ میلیون زکات فطریه/ افزایش دو برابری کمک‌های مردمی در ماه رمضان

جمع‌آوری بیش از ۴ میلیون زکات فطریه/ افزایش دو برابری کمک‌های مردمی در ماه رمضان
رییس اداره بهزیستی فریمان گفت: با مساعدت خیران و مردم نیکوکار فریمان، حجم کمک‌های مردمی به اداره بهزیستی در رمضان سال‌جاری، نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر افزایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید بردبار، رییس اداره بهزیستی فریمان در گفتگو با خبرفریمان اظهارکرد: اداره بهزیستی فریمان بر اساس فتاوای مراجع عظام تقلید به برپایی ایستگاه جمع‌آوری فطریه، کفاره، صدقات و نذورات شهروندان به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند به ویژه از معلولان و زنان سرپرست خانوار پرداخت که تاکنون نزدیک به دو میلیون و هفتصد میلیون تومان بابت فطریه و یک میلیون و ششصد میلیون تومان بابت کفاره روزه پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرفریمان,





بردبار خاطرنشان کرد: با مساعدت و یاری خیران و مردم نیکوکار فریمان، حجم کمک‌های مردمی به اداره بهزیستی در رمضان سال‌جاری، نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر افزایش یافت.



بردبار ضمن تشکر از نگاه و اعتماد ویژه مردم به بهزیستی و خدمات آن، افزود: تاکنون 485 بسته غذایی به ارزش 195 میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی تهیه و بین خانواده‌های نیازمند تحت پوشش توزیع‌شده است.



وی با بیان این که بیش از 400 نفر از مددجویان و خانواده‌های آنان در ماه مبارک رمضان، مهمان سفره افطار خیران بودند، یادآور شد: بسته‌های موادغذایی شامل روغن، برنج، مرغ، پنیر، رب، ماکارونی، سویا، چای، خرما بود که در طول ایام ماه مبارک رمضان، در اختیار خانواده‌های نیازمند تحت‌پوشش قرار گرفت.

انتهای پیام/
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه