اخبار داغ

دبیر هیئت رئیسه مجلس:

ترور شخصیت‌ها در ایران تأمل‌برانگیز است/لزوم به ثبت رسیدن ترور نافرجام آیت‌الله خامنه‌ای در تقویم رسمی

ترور شخصیت‌ها در ایران تأمل‌برانگیز است/لزوم به ثبت رسیدن ترور نافرجام آیت‌الله خامنه‌ای در تقویم رسمی
در سال 60 ترور رهبر انقلاب به عنوان یکی از شخصیت‌های انقلابی در صدر ایران رقم خورد که جای سؤال است این روز چرا در تقویم رسمی جمهوری اسلامی به ثبت نرسیده و این موضوع را با دبیر هیئت رئیسه مجلس در میان گذاشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ امروز ششم تیرماه است و تقویم را که ورق می‌زنیم ، گویی اتفاق خاصی نیفتاده است اما بزرگانی از حادثه تروریستی در سال 60 میگویند و جای سؤال است که این روز چرا در تقویم رسمی ایران به ثبت نرسیده است؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال؛ ,


حادثه‌ای که منافقین انقلاب اسلامی آن را برعهده‌گرفته و شخصیتی والایی را که امروز رهبری جمهوری اسلامی ایران است، را هدف قراردادند؛

آیت‌الله خامنه‌ای آن دوران که امام خمینی (ره) در قید حیات بودند و رهبری نظام را بر عهده داشتند، امام‌جمعه موقت تهران بودند؛

این موضوع را با دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در میان گذاشتیم تا نظر ایشان را نسبت به ثبت نرسیدن این حادثه تروریستی در تقویم رسمی ایران جویا شویم.

اکبر رنجبرزاده با اشاره به حادثه ترور آیت‌الله خامنه‌ای در 6 تیرماه سال 60، گفت:  به نظر می‌رسد که از دوران گذشته تاکنون این حادثه در تقویم رسمی ایران به ثبت نرسیده و این یک غفلت است که باید پیگیری شود.

وی گفت: آیت‌‌الله خامنه‌ای اولین شخصیت نزدیک به امام خمینی(ره) بود که به‌عنوان نماینده ایشان هم در سطح کشور فعالیت داشت.

دبیر هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه کسانی که دست‌اندرکار ثبت وقایع تاریخی در تقویم جمهوری اسلامی هستند، باید پاسخگوی به ثبت نرسیدن حادثه مهم ترور آقای خامنه‌ای در تقویم رسمی باشند، افزود: ترور شخصیت‌های بزرگ در ایران یک حادثه  تأمل‌برانگیزی است که نباید به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به اینکه این موضوع به ثبت رسیدن این حادثه مهم تاریخی به ذهن بنده هم نرسیده بود، گفت: قطعاً این موضوع را پیگیری و در صورت موافقت رهبر انقلاب آن را در تاریخ تقویم ثبت خواهیم کرد.

رنجبرزاده با تأکید بر تأمل در ترور شخصیت‌های برجسته در تاریخ انقلاب یک ضرورت است که باید برای شناخت بیشتر این شخصیت‌ها به نسل جدید آن را در تقویم جای داد و مروری بر قضایای آن دوران داشت.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه