اخبار داغ

مادر شهید«دبوری فریمانی» به فرزند شهیدش پیوست

مادر شهید«دبوری فریمانی» به فرزند شهیدش پیوست
مادر شهید سرافراز «محمدعلی دبوری فریمانی» بر اثر کهولت سن و ایست قلبی در فریمان دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرفریمان ساعتی قبل،«حاجیه خانم کبری دلدار» مادر شهید سرافراز محمدعلی دبوری بر اثر کهولت سن و ایست قلبی در فریمان دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.


این مادر شهید نقش بسیار مهمی درکمک‌رسانی و پشتیبانی رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس و همکاری با جهاد سازندکی داشت.


شایان ذکر است ، شهید محمد علی دبوری فریمانی در سال1339 در فریمان به دنیا آمد و در عملیات پیروزمندانه والفجر9 در منطقه حاج عمران(در سال65) مفقود‌الاثر شد و یک سال بعد پیکر پاکش از طریق پلاک شناسائی گشت و در زادگاهش فریمان تشییع و به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید دبوری:
پیامی به این امت شهیدپرور ایران دارم تا جایی که توان در بدن دارند بکوشند و این انقلاب را به پیروزی حتمی و به حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) برسانند و نگذراند که خون شهیدان پایمال شود.

 مادر جان مرا عفو کن و ببخش، برای من زحمت کشیده‌ای ولی من نتواستم که زحمات شما را جبران کنم.

 همسرم بعد از من پیرو راهم باشی و فرزندانم را طوری تربیت کنی که از سربازان امام زمان(عج) بار بیایند و فردی سربار جامعه نباشند.

همسرم از تو می خواهم که حجاب و اخلاق اسلامی انقلابی خود را حفظ کنی، نماز را در اول وقت بخوانی و در نمازهای جماعت و نماز جمعه شرکت کنی.



انتهای خبر/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرفریمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه