اخبار داغ

طی نامه ای منتشر شد؛

نامه رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم به «لاریجانی»/ دولت را به انجام تکلیف قانونی خود ملزم نمایید+ سند

نامه رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم به «لاریجانی»/ دولت را به انجام تکلیف قانونی خود ملزم نمایید+ سند
در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال نامگذاری شده است تاخیر در ابلاغ واجرای این قانون که مبنی بر سیاست های کلی برنامه ششم و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است، تحقق این 2 سیاست مهم را با مشکل مواجه خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از تاخیر در ابلاغ و اجرای برنامه پنج ساله ششم انتقاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

متن این نامه به شرح زیر است:

,

 

,

جناب آقای دکتر لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

,

سلام و تحیت؛

,

پس از گذشت حدود 3 ماه از تصویب و ابلاغ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه جمهوری اسلامی، این قانون هنوز جهت اجرای به دستگاه های ذیربط ابلاغ نشده است.

,

در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال نامگذاری شده است تاخیر در ابلاغ واجرای این قانون که مبنی بر سیاست های کلی برنامه ششم و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است، تحقق این 2 سیاست مهم را با مشکل مواجه خواهد کرد. از طرفی این امر موجب بلاتکلیفی مردم و افراد ذینفع و به دنبال آن حجم انبوه مراجعات و مکاتبات آنها با دستگاه های اجرایی مسئول و نمایندگان مجلس و همچنین بی ارزش شدن قانون خواهد شد.

,

بنابه مراتب فوق خواهشمند است به هر نحو که صلاح می دانید موضوع را پیگیری و دولت را به انجام تکلیف قانونی خود ملزم فرمایید.

,

 

,

حمید رضا حاجی بابایی

,

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه

,

 

,

, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه