اخبار داغ

حجت‌الاسلام سیدحمید روحانی:

کسانی که به دنبال کنار آمدن با آمریکا هستند یا خائن‌اند‌ یا فریب خورده‌اند/ جنایت داعشی‌ها در سوزاندن مردم ریشه در جنایتهای آمریکا دارد

کسانی که به دنبال کنار آمدن با آمریکا هستند یا خائن‌اند‌ یا فریب خورده‌اند/ جنایت داعشی‌ها در سوزاندن مردم ریشه در جنایتهای آمریکا دارد
رئیس بنیاد تاریخ پژوهشی و دانشنامه انقلاب اسلامی با مرور جنایت‌های آمریکا و حقوق بشر آمریکایی گفت: جنایت داعشی‌ها در سوزاندن مردم ریشه در جنایتهای آمریکا دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام سید حمید روحانی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار موج رسا با اشاره به حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی به واقع مستأصل شده و احساس می‌کند تمامی توطئه‌هایشان از تحریم گرفته، جنگ تحمیلی تا ترورهای داخلی با شکست مواجه شده است و انقلاب اسلامی همانطور که امام می‌خواست صادر و گسترش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: انقلاب اسلامی در آسیا و آفریقا اوج گرفته است بنابراین به شدت دنبال این هستند تا بتوانند انقلاب اسلامی را به چالش بکشند و با روش بسیار غیرانسانی جنایت‌ها و خیانت‌هایشان را دنبال می‌کنند.

,

رئیس بنیاد تاریخ پژوهشی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه مرور تاریخ و جنایت‌های آمریکا برای شناخت آن کافی است، عنوان کرد: باید دید آمریکا از زمانی که به وجود آمد تا به امروز چه کار کرده است، در داخل آمریکا از ۱۱۲ میلیون سرخ پوست آمریکایی بر اثر جنایت‌هایی که سفیدپوستان کردند در سال ۱۹۰۰ میلادی فقط ۲۵۰ هزار نفر باقیماندند.

,

وی بیان کرد: بیشتر سرخ پوستان سوزانده شدند با بر اثر اینکه مبتلا به میکروب طاعون و وبا کردند از بین رفتند و رحم زنان سرخ پوست را برداشتند تا مانع از زاد و ولد آنها شوند، در مورد سیاه پوستان نیز همین جنایاتها انجام شد.

,

حجت‌الاسلام روحانی با تاکید بر اینکه جنایت داعشی‌ها در سوزاندن مردم ریشه در جنایتهای آمریکا دارد، ابراز کرد: جنایت‌های مختلفی توسط آمریکا در بیشتر کشورها انجام شده است، از جنایت هیروشیما در ژاپن و جنگ ویتنام گرفته تا کودتای شیلی و کودتاهای دیگر در کشورهای مختلف سوابق آمریکا است که به واقع هیچ کوتاهی در این زمینه انجام ندادند و کشورها را به خاک و خون کشیدند.

,

وی با اشاره به سوابق جنایات آمریکا در ایران عنوان کرد: آمریکا قبل از نهضت امام(ره) از زمانی که وارد ایران شد، قبل از کودتای ۲۸ مرداد به ارتش نفوذ کرد و در سال ۱۳۲۶ مهره‌هایی را در ارتش گماشت و سعی کرد ارتش را در اختیار بگیرد.

,

رئیس بنیاد تاریخ پژوهشی و دانشنامه انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا در سال ۳۲ کودتای ۲۸ مرداد را راه انداخت، خاطرنشان کرد: آمریکا شاهی را که مردم ایران با لگد به بیرون انداخته بودند را به کشور بازگرداند و به دنبال آن ساواک را تشکیل داد و خون مردم را در شیشه کرد.

,

وی با بیان اینکه آمریکا با تشکیل کنسرسیوم نفت به مدت یک ربع قرن نفت ایران را غارت کرد، گفت: آمریکا کاپیتولاسیون را در ایران حاکم و امام(ره) را به جرم اعتراض به کاپیتولاسیون تبعید کرد.

,

حجت‌الاسلام روحانی اضافه کرد: بنده در کتاب نهضت امام جلد اول نامه وزیر مختار آمریکا و دوستش را آورده‌ام که اظهار خوشحالی کرده و می‌گوید ما از کارشکنی پیرمردی که چوب لای چرخ ما می‌گذاشت راحت شدیم و او را به ترکیه تبعید کردیم.

,

وی با بیان اینکه آمریکا در دوران اوج نهضت امام(ره) نقشه‌ها و توطئه‌های فراوانی داشت که باید در جای خود بازگو شود، ابراز کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز ترور، تحریم، کودتا، حمله نظامی در طبس تا آخر که داعش را ایجاد کرد که همه می‌بینند.

,

رئیس بنیاد تاریخ پژوهشی و دانشنامه انقلاب اسلامی تصریح کرد: آمریکا از بشریت و انسانیت بویی نبرده و دنیا را به حمام خون تبدیل کرده است و مشتی را به عنوان تروریست تربیت کردند که مانند حیوان درنده و وحشی هستند که آتش می‌زنند و آدم می‌کشند.

,

وی ادامه داد: آمریکا این چنین دنیا را به خاک و خون کشیده تا بتواند قدرت امپریالیستی و استعماری خود را حفظ کند، بنابراین چنین جهانخوار وحشی قابل اعتماد نیست و کسانی که دنبال این هستند که با چنین حیوانی درنده و دشمن خطرناکی مذاکره کرده و کنار بیایند یا خائن هستند یا فریب خورده‌اند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه