اخبار داغ

بازخوانی یک واکنش به هجمه های وارده به فعالیت سازندگی سپاه؛

کسانی که سپاه را رقیب بخش خصوصی می‌دانند یا نا آگاهند یا مغرض+عکس نوشت

کسانی که سپاه را رقیب بخش خصوصی می‌دانند یا نا آگاهند یا مغرض+عکس نوشت
سخنگوی دولت گفت: بنده به عنوان مسئول برنامه‌ریزی کشور با آگاهی عرض می‌کنم به هیچ‌وجه قرارگاه رقیب بخش خصوصی نیست و کسانی که این بخش را رقیب بخش خصوصی می دانند یا ناآگاهند یا مغرض و می خواهند تحریک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نسل فردا؛ حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در دیدار خود با فعالان اقتصادی که روز یکم تیرماه برگزار شد، اظهار کرد:« ابلاغ سیاست‌های اصل ۴۴ برای این بود که اقتصاد به مردم واگذار شود و دولت از اقتصاد دست بکشد، اما ما چه کار کردیم؟ بخشی از اقتصاد دست یک دولت بی‌تفنگ بود که آن را به یک دولت با تفنگ تحویل دادیم. این اقتصاد و خصوصی‌سازی نیست. از آن دولتی که تفنگ نداشت می‌ترسیدند چه برسد به اینکه اقتصاد را به دولتی دادیم که هم تفنگ دارد و هم رسانه را در اختیار دارد و همه چیزی دارد و کسی جرأت ندارد با آنها رقابت کند».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا,

این سخنان بلافاصله در توئیتر حسن روحانی نیز منتشر شد.

,

پیش از این محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در آذرماه ۹۳ در واکنش به فعالیت‌های اقتصادی وابسته به قرارگاه خاتم و طعنه زنی‌های برخی عنوان کرده بود: « بنده به عنوان مسئول برنامه‌ریزی کشور با آگاهی عرض می‌کنم به هیچ‌وجه قرارگاه رقیب بخش خصوصی نیست و کسانی که این بخش را رقیب بخش خصوصی می دانند یا ناآگاهند یا مغرض و می‌خواهند تحریک کنند... ما معتقد نیستیم که قرارگاه با پیشینه، ریشه و ظرفیت فوق‌العاده‌ای که دارد در تقابل با بخش خصوصی به عرصه می آید؛ کدام بخش خصوصی است که بیش از ۲ میلیارد دلار از دولت مطالبه داشته باشد و همچنان پای کار بایستد؛ این مسئله چیزی جز روحیه و عرق رزمندگی و دلاوری نیست...قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) رویکرد اقتصادی و انتفاعی به طرح‌ها نداشته و با نجابت درصدد یاری رساندن به دولت است.»

,

photo_2017-06-25_15-49-22ز

, photo_2017-06-25_15-49-22ز, photo_2017-06-25_15-49-22ز,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه