اخبار داغ

رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر؛

عکس نوشت/آتش به اختیار یعنی...

عکس نوشت/آتش به اختیار یعنی...
امام خامنه ای فرمودند: آتش به اختیار به معنای «کار فرهنگیِ خودجوش و تمیز» است و به معنای بی‌قانونی و فحاشی و طلبکار کردن مدعیان پوچ‌اندیش و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر گفتند: آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی خودجوش و تمیز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا,

رهبر انقلاب اسلامی، یکی دیگر از کارهای مهم کشور را کارهای فرهنگی دانستند و با اشاره به منافذ و نفوذگاه‌های بسیار دشمن در عرصه‌ی فرهنگی، تأکید کردند: علاوه بر مجموعه‌های مسئول دولتی، مجموعه‌های عظیم مردمی و جوانان صاحب فکر و دارای ابتکار و همت نیز باید «آتش به اختیار»، منافذ فرهنگی را مسدود و در این عرصه اقدام کنند و کار را پیش ببرند.

,

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تبیین مفهوم «آتش به اختیار»، خاطرنشان کردند: آتش به اختیار به معنای «کار فرهنگیِ خودجوش و تمیز» است و به معنای بی‌قانونی و فحاشی و طلبکار کردن مدعیان پوچ‌اندیش و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست.

,

ایشان تأکید کردند: نیروهای انقلابی و دلسوز و علاقه‌مند به حرکت کشور به سمت اهداف والا، بیش از همه باید مراقب حفظ نظم و قوانین و آرامش کشور و جلوگیری از سوءاستفاده‌ی دشمنان باشند.

,

آتش به اختیار_عیدفطر

, آتش به اختیار_عیدفطر, آتش به اختیار_عیدفطر,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه