اخبار داغ

آنچه سرلشکر جعفری از آن گله کرد؛

پارادوکسی از جنس بی‌انصافی+عکس نوشت

پارادوکسی از جنس بی‌انصافی+عکس نوشت
فرمانده کل سپاه تصریح کرد، دولت بدون تفنگ، توسط دشمنان تحقیر و تسلیم خواهد شد. سپاه در عرصه محرومیت زدایی و سازندگی فعالیت می‌کند نه اقتصادی و اگر این فعالیت‌های سپاه نبود تحریم‌های ادامه‌دار عرصه را بر دولت و کشور تنگ می‌کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نسل فردا؛ سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جلسه شورای راهبردی سازندگی سپاه در سخنانی با بیان اینکه سپاه فعالیت اقتصادی و انتفاعی نمی‌کند، فعالیت‌های ما در عرصه محرومیت زدایی، سازندگی و خنثی سازی راهبردهای دشمن برای فشار اقتصادی به کشور است، افزود: نمی‌شود که آقایان کارهای سخت را با کمترین منافع به سپاه واگذار کنند و به پروژه هایی که سپاه می‌سازد افتخار کنند، اما در مقابل و در حالیکه هزاران میلیارد تومان بابت پروژه‌ها بدهکارند علیه سپاه با بی انصافی حرف بزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا,

وی با اشاره به برخی انتقادها و اظهارنظرها پیرامون فعالیت‌های سپاه در حوزه سازندگی کشور تأکید کرد: ممکن است ما را صاحبان تفنگ معرفی کنند، بله صاحب تفنگ که سهل است ما صاحب موشک‌های دشمن شکن هستیم و آن‌ها را علیه دشمنان و برای حفاظت از نظام، مردم و امنیت ایران اسلامی به کار می‌گیریم و معتقدیم دولتی که تفنگ نداشته باشد توسط دشمنان تحقیر و سرانجام تسلیم می شود.

,

سردارجعفری_سپاه (2)

, سردارجعفری_سپاه (2), سردارجعفری_سپاه (2),

متن کامل سخنان سرلشگر جعفری(اینجا)

, اینجا,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه