اخبار داغ

فرماندار پارسیان:

سهم پارسیان از ارزش افزوده میدان گازی تابناک صفر است

سهم پارسیان از ارزش افزوده میدان گازی تابناک صفر است
فرماندار پارسیان با اشاره به شایعه انتزاع بخشی از شهرستان پارسیان به فارس گفت:پرونده این انتزاع برای همیشه بسته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رادمهر فرماندار پارسیان در گفتگو با خبرنگارپارسیان خبر با اشاره به شایعه الحاق بخشی از پارسیان به استان فارس اظهار کرد:اخیراً دربرخی از شبکه های اجتماعی وفضاهای مجازی شاهد مطرح کردن انتزاع بخشی از شهرستان پارسیان والحاق آن به استان فارس هستیم که بازارشایعات را داغ وموجب بهره برداری افرادسو جو می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر ,


فرماندار پارسیان با تأکید بر اینکه پرونده انتزاع والحاق بسته شده است تصریح کرد:این پرونده برای همیشه بسته شده و بازنخواهد شد لذا شایعه کنندگان به جای مشغول کردن خود ومردم، به مطالبات ومشکلات آنها رسیدگی کنند.

,
,

 

,

وی با توصیه به برخی افراد سودجو افزود:برای رسیدن به اهداف خود بااحساسات مردم این شهرستان بازی نکنیدو دامن زدن به این اتفاقات باعث اختلافاتی بین دوشهرستانی می شود که سالها با همدیگر مراوده ودرکنارهم زندگی مسالمت آمیزی داشته اند.

,


فرماندار پارسیان یادآور شد:میدان گازی تابناک، مشترک بین شهرستان های پارسیان،لامرد ومهراست و سالهاست از این میدان بهره برداری می گردد ولی یک ریال ارزش افزوده ازاین میدان نصیب شهرستان نگردیده است.

,
,

 

,

وی ادامه داد:سهم پارسیان همانند شهرستان های مهرو لامرد در میدان گازی تابناک مشترک است و برای گرفتن حقوق مردم این شهرستان لحظه ای دریغ نخواهم کرد.

,


رادمهر خاطرنشان کرد:شهرستان پارسیان با توجه به ظرفیتها ومنابع خداددادی گاز، دریا و راههای مواصلاتی قطب اقتصاد کشور خواهد گردید.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه