اخبار داغ

انحصار طلبی در فحاشی!

انحصار طلبی در فحاشی!
این روزها با جماعتی طرف هستیم سراسر تناقض. جماعتی که به فحش بد و فحش خوب اعتقاد دارند. مثل این که یکی بگوید من به ظلم خوب و ظلم بد اعتقاد دارم!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار، این روزها با جماعتی طرف هستیم سراسر تناقض. جماعتی که به فحش بد و فحش خوب اعتقاد دارند. مثل این که یکی بگوید من به ظلم خوب و ظلم بد اعتقاد دارم!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از بصیر سبزوار، این روزها با جماعتی طرف هستیم سراسر تناقض. جماعتی که به فحش بد و فحش خوب اعتقاد دارند. مثل این که یکی بگوید من به ظلم خوب و ظلم بد اعتقاد دارم!, بصیر سبزوار,

البته در جوامع غربی این استانداردهای دوگانه مشهود است. به طور مثال اگر در ایران قاتل یا متجاوز به عنف و یا مفسدی را اعدام کنند, دادد نهادهای حقوق بشری بلند می شود. ولی اگر در عربستان مخالف سیاسی شان را با شمشیر گردن بزنند; صدا از دیوار بلند می شود ولی از حقوق بشری ها نه!

,

چند روزی است که فضای مجازی از. واکنش ها به توهین علیه رییس جمهور پر شده است. واکنشهایی که گاهی خود دست به فحاشی می زنند. دوستان باید بدانند که جواب "های" همیشه "هوی" نیست. اما نکته ی مهمتر این که ایا توهین بد است ولی شعر شعاردهندگان طرفدار ریاست محترم جمهور که می گفتند "بدون هیچ دلیلی...خاک توسر جلیلی" مصداق اخلاق و سراسر منطق است?!
 امروزه چه کسانی غیر خودشان را قبول ندارد؟ چه کسانی به مخالفین خود برچسب می زنند؟

,
,

امروز با جریانی رو به رو هستیم که روزی معتقد به راهپیمایی علیه خداست, و روز دیگر یک شعر را بر نمی تابد. این حجم از تناقضات نشانه ی عدم تعادل است.

,

انحصار طلبی به فحش هم رسیده, یعنی فقط ما حق داریم فحش بدهیم و شما حقی ندارید! یعنی "خاک توسر گفتن" به نامزد مخالف, اوج منطق سیاسی و ادب ماست!

,

انسان ها در پشت نقاب ها پنهان شده اند. برخی پشت نقاب صلح طلب بودن, برخی پشت نقاب تدین, برخی پشت نقاب مدرک تحصیلی و برخی پشت نقاب طبقه اجتماعی. وای بر روزی که نقابها از چهره ها برافتد.دوستان هم بهتر است نقاب ها را کنار بگذارند و پشت شعارهای صلح طلبانه ای مثل "زنده باد مخالف من" پنهان نشوند, وقتی عملشان با آن هیچ منافاتی ندارد.

,

ای کاش در درون کشور با مخالفین سیاسی خود "رحماء بینهم" و در برابر دشمنان قسم خورده کشور مانند امریکا و اسرائیل و عربستان "اشدا علی الکفار" بودیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه