اخبار داغ

طنزنامه؛

کشورداری به سبک دولت

کشورداری به سبک دولت
چنانچه شخصی زگیل‌بازی درآورده و مشکلی را رسانه‌ای کرد، مسئولان دولتی به جای چاره‌اندیشی برای رفع مشکل خلق خدا و کسب رضایت حق تعالی، شخص زگیل را به انواع مختلف در مراکز مجاز و غیرمجاز، لیزر و از ریشه در خواهند آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، پس از سپری شدن چهار سال از عمر دولت یازدهم و بذل عنایت از سوی باری‌تعالی به وی برای طول عمر و حیات با تنفس مصنوعی در قالب دولت دوازدهم، اکنون این دولت موفق به رونمایی از آئینی نوین و تک در عرصه کشورداری شده، که نظیر آن در هیچ‌کدام از حکومت‌ها و سلسله‌ها از ایران باستان تا دوران پرشکوه پس از پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

این آئین موجب لرزیدن پیکر بی‌جان پادشاهان، شاهان و سلاطین سراسر دنیا در گورهایشان شده است، به طوری که مراکز زمین لرزه‌شناسی در دنیا، خبر از نوع جدید زلزله که منشا آن گورهای شاهان است خبر داده‌اند.

خبرها حکایت از سکته ناقص اجساد برخی از شاهان و سلاطین ایران زمین در گورها و عدم دسترسی شبکه پیشرفته بهداشت و درمان به آنها دارد.

اما سرفصل‌های این آئین نوظهور کشورداری:

1- حفظ و حراست از برجام به عنوان ناموس دولت و انکار همه جور مشکل در داخل کشور و فداییان برجام و استاد اعظم شدن.

2- چنانچه شخصی زگیل‌بازی درآورده و مشکلی را رسانه‌ای کرد، مسئولان دولتی به جای چاره‌اندیشی برای رفع مشکل خلق خدا و کسب رضایت حق تعالی، شخص زگیل را به انواع مختلف در مراکز مجاز و غیرمجاز، لیزر و از ریشه در آورند.

3- پاس کردن حداقل 10 واحد عملی با عنوان خلاقیت در فحش و گردن کلفتی برای مواجهه یا سوال خبرنگاران و مطالبات مردمی.

4- به منظور فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر برای مردم و الگوسازی برای نسل جوان، رئیس‌جمهور، وزیران، معاونان و سایر عوامل به جای کفتربازی و بیه بیه کردن در پشت بام‌ها و دید زدن ناموس ملت باید اینستا و توئیتر باز بود، در این صفحات مجازی با بیه بیه کردن لایک از فالوور جمع کنند.

5- نهادینه کردن استفاده از شبکه‌ها و صفحات فضای مجازی از طریق حضور مستمر اعضای هیأت دولت به ویژه شخص رئیس جمهور در فضای مجازی و گذاشتن کامنت.

6- فعالیت برای اجرای تمام و کمال شعار آزادی از طریق حضور در توئیتر به منظور رفع فیلتر این شبکه خوب و خیرخواه از سوی دولت قسی القلبی که آن را فیلتر نموده است.

7- خلاقیت بی‌نظیر در هشتگ زدن و حمایت کردن از جبهه خودی در مقابل منتقدان.

8- خواندن دسته جمعی ترانه «همه چیز آرومه... ما چقدر خوشبختیم» در عرصه بین‌المللی جهت شادی اموات دولت‌های خارجی به ویژه شادی قلب اموات آمریکا.

9- دیدن چندباره فیلم رام و شام و فرو رفتن در نقش رام و شام.

10- از رو خوانی و دورخوانی به سبک بازیگران و حفظ پاسخ‌های بی‌ربط در جلسات هیأت دولت برای مواقع ضروری و در نماندن از دادن جواب به خبرنگاران در صورت کم آوردن انواع و اقسام فحش و تهدید.

11- و در آخر ملت یاری کنند تا دولت شوهرداری عه ببخشید کشورداری کند.

علی برکت‌الله
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه