اخبار داغ

طنزنامه؛

نیازمندی های کاتبانه

نیازمندی های کاتبانه
غلامعلی آبدهی مقدم معروف به کاتب سیستانی در پی حمله سپاه پاسداران به مواضع داعش در مطلبی طنزگونه این اقدام را تحسین کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  اوشیدا؛ آگهی استخدام:از آنجائیکه سپاه پاسداران ایران در عملیات لیله القدر عده فراوانی از مزدوران حرامی ما را نفله کرده ودستمان را برای سلاخی مسلمان عراق، سوریه، یمن و دیگر کشورهای اسلامی تهی از نیروهای وحشی و خونخوار کرده، برای کشتار مسلمانان به عده ای جلاد که کودک وبزرگ حالیشان نباشد نیازمندیم داوطلبان می توانند با مراجعه به ریاض، کاخ سلمان ثبت نام تا از دلارهای نفتی ما بهره مند شوند.

(ملک سلمان وپسران)

-به چند حاکم مزدور و گوش به فرمان که تمام قد در اجرای فرمایشات ما آمادگی داشته باشند نیازمندیم.

قابل به ذکر است که آن حاکمان در اجرای فرامین ما نباید چیزی از حاکمان بحرین، امارات ومصر کم داشته باشند بلکه از آنها نیز باید یک سرو گردن بالاتر و در مقابل ما مطیع تر ورامتر باشند.

(غلام حلقه به گوش کاخ سفید، ملک سلمان)

-به چند قداره کش دیوانه جلاد و آدمکش که به راحتی آب خوردن بتوانند در کمترین زمان کودکان شیر خواره را سلاخی کنند نیازمندیم؛ کشتار بیشتر، دلار بیشتر.

( ملک یزید زاده)

تشکر وقدردانی:

-از حاکمان عزیز بحرین امارات و مصر که سرا پا گوش به فرمان ما هستند و ما را در اجرای برنامه های دیکته شده از طرف کاخ سفید یاری داده اند تشکر وقدردانی می کنم باشد که در آینده ای نه چندان دور ته مانده کاسه هایمان را برای نشان از فداکاری و آبروریزی هایتان ارسال تا مزد مزدوری خود را قبل از خشک شدن عرق خجالت تان دریافت دارید.

(فرمانراوای کاخ سفید- سلمان یهودزاده)

خرید وفروش:

-فروش کاخ: از آنجائیکه قصد مسافرت به خارج و زندگی در کشورهای خوش آب و هوای اروپایی را داریم تعدادی از کاخهای بسیار مرغوب خود را زیر قیمت به خریداران عرضه می کنیم.

یک تذکر مهم: کسی فکر نکند که ما از ترس موشکهای سپاه قصد فرار داریم خیر ما می خواهیم از گرمای فلسطین فرار کرده ودر کشورهای خوش آب وهوا اسکان کنیم.

آدرس: تل آویو- کاخهای نتانیاهو، باراک، اولمرت و.....

(صهیونیزم های کودک کش آواره ودربدر)

-خرید خانه: یک خانه محکم ضد موشک که در عمق صد متری زمین پناهگاهی داشته باشد و در فاصله سه الی چهار هزار کیلومتری از ایران باشد برای روز مبادا خریداریم.

ارسال کروکی محل پناهگاه زیر زمینی ومصالح به کاررفته در خانه الزامی است.

( ملک سلمان و خانواده و بروبچ)

-خریداریم: قابل توجه ایرانیهای غیور وغیرتمند، هر ایرانی که حاضر شود یک جو غیرت خود را به ما هدیه کند ما حاضریم که در عوض تمام کاخها ومایملک خود را یه کجا به او هبه کنیم.

(حاکمان مصر، امارات و بحرین)

اخطار

-اولتیماتوم به سپاه: ای پاسداران ما به شما اخطار می کنیم که دیگر از آن موشکهایتان که در دیر الزور استفاده کردید استفاده نکنید چون قلبمان مشکل دارد و ممکن است پس بیفتیم که اگر چنین اتفاقی افتاد خونمان گردن شماست!

وارث که هیچ ولی جواب اربابمان ترامپ و مادر خوانده مان ملکه انگلیس را، چه خواهید داد! از ما گفتن بود پس عاجزانه تمنا می کنیم، دستت تان که هیچ پایتان را می بوسیم و بیایید دست از این موشک باران هایتان بردارید! حالا این داعشی های نادان یک غلطی کردند، به ما چه مربوط.

بزرگواری کنید و تمامش کنید که قلبمان بیمار است وپایمان لب گور. نکنید اینکارها را.

(ملک سلمان یهود پرور ونوچه هایش)

-اخطار: به تمامی حاکمان کشورهای عربی اخطار می کنم که همچون حاکمان مصر، امارات وبحرین مجری فرمانهای ملوکانه ما باشند، اگر کسی و یا حاکمی بخواهد بدون اجازه ما آب بخورد مانند قطر او را تحریم می کنیم و اگر زورمان نرسید از اربابان آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی مان کمک می گیریم تا او را ادب کند.

از ما گفتن بود! وای به حالتان اگر بخواهید فرمانهای ما را اجرایی نکنید!

(نوکر خانه زاد کاخ سفید)

گوناگون

-آگهی ترحیم: از آنجائیکه سپاه پاسداران بردگان و نوکران ما را در عملیات لیله القدر لت وپار کرده، برای بزرگداشت یاد آن فرزندان و نوکران خونخوارمان مجلس ترحیمی در کاخ سفید برگزار می کنیم.

از دیگر مزدوران وحشی داعشی، جبهه النصره، احرارالشام، القاعده، بوکوحرام ووهابیت دعوت می شود در این مراسم شرکت کنند تا هم تسلی خاطر ما باشد و هم ذکر خیری از خاطرات قتل عام های وحشیانه ای که آنها به فرمان ما در کشورهای اسلامی مرتکب شدند کرده باشیم!

قابل ذکر است که مراسم هفت آن داعشی های خونخوار در کاخ ملک سلمان وچهلم آن در تل آویو برگزار خواهد شد.

(ترامپ، ترازمی، ملک سلمان، اولمرت، باراک و نتانیاهو)

-گمشده: چندین تن از نوکران ما به اسامی ملک سلمان، آل خلیفه، بن زاید و.... بعد از عملیات لیله القدر مفقود شده اند! از کسانیکه از نامبردگان بالا اطلاعی در دست دارند و یا ازمحل مخفی شدن آنها آگاه است و یا آنها را در خرابه یا بیغوله ای دیده به ما اطلاع داده و مژدگانی قابل توجهی دریافت دارند.

(ترامپ و ترازمی)

-درخواست کمک ویاری: از مردم خیر و نوعدوست ایران عاجزانه تمنا می کنم که با پاسداران و مالک اشتر ایران سردار سلیمانی صحبت کنند که محض رضای خدا سر پیری به من ناتوان علیل وبیمار رحم کند و اینقدر مرا با تهدید های خود به هول وهراس نیندازند و سر موشکهایشان را به هر طرف میلشان هست بچرخانند ولی کاخ مرا ندیده بگیرند، ثواب دارد و بی اجر نمی ماند اگر خواسته من علیل و درمانده را اجابت کنند.

خداوند مالک اشتران شما را زیاد فرماید.

(بیمار علیل ودرمانده ملک سلمان بیمارزاده)

-به تعدادی دختر و پسر مظلوم و بیکار جهت وارد کردن پوشاک از خارج نیازمندیم تا هم دوستان آنور آبی ما بیکار نمانند و هم پسران و دختران مظلوم و بیکارمنبع درآمدی داشته باشند.

قابل توجه متقاضیان: دختران و پسران مظلوم و بیکار نور چشمی در اولویت اول قرار دارند.

(دلالان صنف پوشاک والبسه)

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

غلامعلی آبدهی مقدم

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه