اخبار داغ

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

پاسخ کوبنده سپاه به داعش موجب استیصال عربستان سعودی شد/ تغییر ولیعهد عربستان کارساز مشکلات آل سعود نیست

پاسخ کوبنده سپاه به داعش موجب استیصال عربستان سعودی شد/ تغییر ولیعهد عربستان کارساز مشکلات آل سعود نیست
حجت الاسلام والمسلمین رجبی گفت: تغییرات در عربستان و انتخاب محمد بن سلمان که به زعم خودشان فردی افراطی است، برای این بود که شکست و استیصال خود را جبران کنند اما این اقدامات نمی تواند مشکلات عربستان سعودی و استکبار جهانی را حل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی در گفتگو با ناب نیوز در خصوص تغییر ولیعهد در عربستان سعودی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردند استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در هرمقطع طرح ها و توطئه های جدیدی علیه نظام و کشور ما  اعمال می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: آخرین توطئه دشمنان کشور ما، سفر ترامپ به عربستان بود که در واقع روحیه ای به عربستان داد تا در مصاف با جمهوری اسلامی، به کمک آمریکا آمده و بحث کشیدن جنگ به داخل ایران را مطرح کردند.

,

پاسخ کوبنده سپاه به داعش موجب استیصال عربستان سعودی شد

, پاسخ کوبنده سپاه به داعش موجب استیصال عربستان سعودی شد,

حجت الاسلام والمسلمین رجبی با اشاره به حرکات تروریستی داعش در ایران و پاسخ کوبنده سپاه پاسداران عنوان کرد: توطئه جدید ترامپ و مزدورانش با این پاسخ کوبنده بهم ریخت و احساس کردند که در این حرکت هم شکست خوردند؛ معنای این شکست، استیصال رژیم سعودی در جنگ هایی بود که در منطقه به راه انداخت.

,

این استاد حوزه با اشاره به اقدامات عربستان در تقویت داعش و حملات مستقیم به یمن و بحرین اظهار داشت: عربستان سعودی احساس کرد تمام توطئه هایش نقشه برآب شد و فهمید این جمهوری اسلامی است که دست بالا را دارد و هرکجا که دشمنان او تعرض کند، با کمال قدرت حضور پیدا کرده ونشان داده هیچ کجا برای مزدوران آمریکایی امن نیست.

,

 تغییر ولیعهد عربستان کارساز مشکلات آل سعود نیست/ رژیم عربستان رو به اضمحلال است

,  تغییر ولیعهد عربستان کارساز مشکلات آل سعود نیست/ رژیم عربستان رو به اضمحلال است,

وی بیان کرد: تغییرات در عربستان و انتخاب محمد بن سلمان که به زعم خودشان فردی افراطی است، برای این بود که شکست و استیصال خود را جبران کنند اما این اقدامات نمی تواند مشکلات عربستان سعودی و استکبار جهانی را حل کند؛ آنچه که موجب اقتدار نظام جمهوری است، فرهنگ غنی اسلام و ایدئولوژی اسلامی می باشد که در جامعه ما و در عمق جان مردم حضور دارد لذا این توطئه ها نمی تواند کارساز باشد.

,

حجت الاسلام رجبی ادامه داد:ما نمونه این توطئه ها را در جنگ تحمیلی هم داشتیم که تمام نظام های مستکبر و مزدوران آمریکا حضور داشتند اما توانستیم به رغم همه توطئه ها پیروز شویم و جنگ را به پایان ببریم؛ بنابرین اینکه عربستان سعودی گمان کند با تغیر ولیعهد می تواند بر مشکلات فائق آید یا دربرابر قدرت نظامی وعقیدتی ما پیروز شود و به ما آسیب برساند یک خیال خام است.

,

عضوجامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز کرد: این اقدامات نشان از اقتدار بالای ما و استیصال عربستان است؛ برخی از دانشمندان روشنفکر عربستان نیز معتقدند رژیم عربستان روبه اضمحلال است و دیر یا زود ریشه کن خواهد شد و به تعبیر بعضی ازمتفکرین غربی، آل سعود با این حرکات مذبوحانه نابودی خود را تسریع می کند.

,

وی یادآور شد: ما از اینگونه تغییرات هیچ نگرانی نداریم کمااینکه وقتی در آمریکا ترامپ روی کار آمد، برخی گمان می کردند وحشت سراسر جهان و کشور مارا در بر می گیرد اما رهبر،ملت و دولت ما اذعان داشتند آمدن ترامپ زیاد مهم نیست و ما براساس اصول و مبانی اسلام، با استکبار جهانی، ظلم و بی عدالتی در ستیز خواهیم بود و از مظلومین حمایت خواهیم کرد.

,

دشمنان ما دچار سرگیجگی و استیصال شده اند/ اقدامات عربستان سقوط آل سعود را تسریع می کند

, دشمنان ما دچار سرگیجگی و استیصال شده اند/ اقدامات عربستان سقوط آل سعود را تسریع می کند,

حجت الاسلام والمسلمین رجبی اذعان داشت:  همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند ما مدافع مظلومین و خصم ظالمین هستیم لذا استکبار جهانی با اصل وجود ما مخالف است و آنها نمی خواهند ملتی آگاه، هوشیار و در صحنه وجود داشته باشد.

,

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: تا زمانی که خوی استکباری مستکبرین وجود دارد و تا وقتی ملت ما با این روحیه ، ایدئولوژی و اقتدار هستند، در مقابل همه توطئه ها و تغییر پست و سمت و اشخاص ایستاده ایم؛ این دشمن ماست که دچار سرگیجگی و استیصال شده و هرروز فکر جدیدی برای رسیدن به اهداف در سر می پروراند اما شکست می خورد.

,

حجت الاسلام والمسلمین رجبی خاطرنشان کرد: امیدواریم این حرکات عربستان سعودی که پول ملت خود را علیه سایر اعراب مسلمان به کار می گیرد، سقوط آل سعود را تسریع کند و هرچه زودتر شر این مزدور پست و بی عرضه را در پی داشته باشد؛ امیدواریم موج بیداری ملت های مسلمان در کشورهای اسلامی که زیر خاکستر قرار گرفته، دوباره اوج بگیرد و بنیان مزدوران آمریکا را در منطقه از ریشه برکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه