اخبار داغ

۲۹۹ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان هیرمند کشف شد/ متهم ۴۵۰میلیون ریال جریمه شد

۲۹۹ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان هیرمند کشف شد/ متهم ۴۵۰میلیون  ریال جریمه شد
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان زابل اظهار کرد: ۲۹۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق در شهرستان هیرمند کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین جهان آبادی در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: مأمورین گروهان مرزی شهرستان هیرمند در حین بازرسی خودروهای عبوری از افغانستان به سمت کشور به یک دستگاه خودروی تریلی مشکوک که در بازرسی از آن تعداد ۲۹۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار مشکوک به قاچاق کشف کردند.

حسین جهان آبادی در ادامه تصریح کرد: با استعلامات انجام شده ارزش ریالی سیگارهای مکشوفه ۴۳۴ میلیون و ۷۱۰ هزار ریال اعلام شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع به منظور برخورد با قاچاقچی یاد شده پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان زابل مورد بررسی قرار گرفت.

جهان آبادی ابراز کرد: در همین راستا متهم احضار شد که با توجه به اسناد و مدارک موجود و همچنین در بازجویی ها به انجام تخلف اقرار کرد و جرم وی محرز شناخته شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان زابل اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده مستند به قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تخلف را وارد دانست و متخلف را علاوه بر ضبط سیگارهای مکشوفه به میزان ۴۵۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی تاکید کرد: قاچاق کالا صدمات جبران ناپذیری بر پیکره اقتصاد و سلامت جامعه وارد می کند بنابراین اداره تعزیرات حکومتی با تمام توان در برابر متخلفان ایستاده و در این راه هیچ گونه کوتاهی نخواهد داشت.

جهان آبادی اظهار کرد: با توجه به تاثیر نامطلوب قاچاق انتظار می رود مردم نیز نهایت همکاری خود را با سازمان های مربوطه داشته باشند تا با مبارزه با این پدیده شوم رونق اقتصادی و احیا مجدد کارخانه ها در کشور ایجاد شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه