اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان:

حادثه هفتم تیر ۱۳۶۰ روز بدنامی جریان نفاق بود/ آمریکا از امثال شهید بهشتی عصبانی است

حادثه هفتم تیر ۱۳۶۰ روز بدنامی جریان نفاق بود/ آمریکا از امثال شهید بهشتی عصبانی است
امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان گفت: حادثه تروریستی هفتم تیرماه سال 1360 که منجر به شهادت آیت الله بهشتی و یارانش شد، روز رسوایی منافقان در داخل کشور بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی بلال مقدسیان امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان در گفتگو با دلگان پرس با اشاره به سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران مظلومش توسط منافقان در سال 1360 اظهار کرد: حادثه هفتم تیر که منجر به شهادت دکتر بهشتی و یاران مظلومش شد، روز رسوایی و بدنامی جریان نفاق در کشور بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

وی با بیان اینکه در این حادثه که جمع کثیری از وزرا و نمایندگان مجلس شهید شدند، اضافه کرد: دشمن منافق برای همیشه به زباله‌دان تاریخ پیوست و همه دیدند که خط امام خمینی (ره) و جریان انقلاب اسلامی همیشه زنده است.

,

امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان تصریح کرد: هفتم تیر سال 1360 از روزهای مهم و حساس انقلاب اسلامی است که برای همیشه در اذهان ملت مسلمان ایران باقی خواهد ماند.

,

مولوی بلال مقدسیان با تاکید بر اینکه استعمار و آمریکا به شدت از شهید بهشتی و امثال این شهید مظلوم عصبانی بوده است، گفت: این شهید مظلوم جمله معروفی دارد که می گوید: " ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر".

,

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی چهره شاخص و موثر سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، عنوان کرد: که در راستای تحقق و پیروزی انقلاب اسلامی تلاش و کوشش بسیار زیادی کرد.

,

امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هزاران نفر از مردم و مسئولان نظام توسط منافقین و عوامل دشمن به شهادت رسیده اند، اظهار کرد: جهموری اسلامی ایران خود اولین قربانی ترور است که خسارت زیادی از ناحیه تروریست ها و منافقین دیده است.

,

مولوی بلال مقدسیان با تاکید بر اینکه کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا و انگلیس همواره از تروریست ها حمایت می کنند، خاطرنشان کرد: چه این تروریست داعش باشد و یا اینکه از منافقین باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه