اخبار داغ

معاون فرماندار مشگین‌شهر خبر داد؛

ورود ۳۵۰ هزار مسافر به مشگین‌شهر

ورود ۳۵۰ هزار مسافر به مشگین‌شهر
معاون فرماندار مشگین‌شهر از افزایش ۳۰ درصدی مسافران در مشگین‌شهر نسبت به مدت مشابه خبر داد و گفت: در دو روز گذشته ۳۵۰ هزار مسافر از اماکن تاریخی و گردشگری مشگین شهر بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، با پایان ماه مبارک رمضان و آغاز تعطیلات تابستانی موج عظیمی از مسافران و گردشگران تابستانی از نقاط مختلف کشور به شهرستان مشگین‌شهر آمده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

برای اقامت شبانه مسافران در این شهرستان بیش از یک هزار تخت در مراکز مختلف اقامتی پیش بینی شده بود اما با وجود این مراکز اقامتی شهر جوابگوی مسافران ورودی نبود و از واحدهای مسکونی نیز به عنوان سوئیت برای اقامت شبانه مسافران استفاده شد؛ هرچند پارک‌های شهر نیز مملو از جمعیت بود.

,

ولی قاسمی معاون فرماندار مشگین‌شهر با بیان اینکه تاکنون هیچ مشکلی در اسکان مسافران نداشته ایم گفت: شهرستان مشگین‌شهر با مناظر و چشم اندازی زیبا آماده استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران در این شهرستان است.

,

وی با تاکید بر اینکه حجم مسافران ورودی به شهرستان مشگین‌شهر نسبت به مدت مشابه خود بیش از 30 درصد افزایش داشته است گفت: در تعطیلات عید سعید فطر بیش از ۳۵۰ هزار نفر مسافر از اماکن تاریخی و گردشگری مشگین شهر بازدید کردند.

,

قاسمی تصریح کرد: در دو روز گذشته ظرفیت مراکز اقامتی شهرستان تکمیل شده بود اما با این وجود، کلیه مدارس شهرستان، مساجد و پارک‌ها برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است که در صورت نیاز از تمام ظرفیت شهرستان برای استقبال از گردشگران استفاده می‌شد.

,

معاون فرماندار مشگین شهر در پایان از استقبال و حسن رفتار شهروندان در راهنمایی و استقبال از گردشگران تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه