اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

بیش از ۷۰درصد واحدهای تولیدی با مشکل تسهیلات مواجه هستند

بیش از  ۷۰درصد واحدهای تولیدی با مشکل تسهیلات مواجه هستند
معاون اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: طبق بررسی‌ها، بیش از ۷۰ درصد واحدهای تولیدی با مشکل تسهیلات سرمایه در گردش مواجه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری بنام سال اقتصاد  مقاومتی، تولید و اشتغال و به منظور تسریع در امورات مربوط به واحدهای تولیدی و فعال نمودن برخی واحدها که بصورت نیمه فعال یا تعطیل و با ظرفیت پائین فعالیت می‌کنند، جلسات کارگروه تسهیل بصورت منظم و مستمر تشکیل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: در این جلسات متقاضیان و مدیران واحدهای تولیدی و مدیران مرتبط و بویژه مدیران بانکی تشکیل می‌شود که طبق بررسی‌ها، بیش از ۷۰ درصد واحدهای تولیدی با مشکل تسهیلات سرمایه در گردش مواجه هستند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: این جلسات به جهت همراهی سیستم بانکی در جهت تامین تسهیلات سرمایه در گردش و همچنین تنفس به واحدهای تولیدی برای پرداخت مطالبات، با قوت ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: همراهی خوبی از سوی دستگاه‌های متولی و بویژه سیستم بانکی صورت می گیرد که تاکنون منجر به گره گشایی و حل مشکلات تعداد زیادی از واحدها شده است. 

,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه