اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

شهادت بهترین حسنه است که خدا نصیب هر کسی نمی کند

شهادت بهترین حسنه است که خدا نصیب هر کسی نمی کند
آیت الله حائری شیرازی، خاطرنشان کرد: شهادت بهترین حسنه است که خدا نصیب هرکسی نمی کند و توفیق عظیمی بوده که شهیدان به چنین سرنوشتی برسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ عضو مجلس خبرگان رهبری، شامگاه سه شنبه در مراسم شهدای هفتم تیر در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: شهدا سرچشمه و کسانی که در حادثه هفتم تیر به این مقام رسیدند راه سختی را تحمل کرده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

آیت الله محمدصادق حائری شیرازی گفت: منافقان و کسانی که موجب به شهادت رسیدن عزیزان ما در حزب جمهوری شدند منافقانی بودند که دلشان مرده است.

,

وی افزود: امروز وصف ایران و آمریکا به پیله ابریشم شباهت دارد که آمریکا در پیله خودش مرده وابریشمی که به دست می آورد همان اذیتی است که  به ایران می کند و ما با اذیت های آن آزاد می شویم.

,

حائری شیرازی با بیان اینکه شهدا در راه خدا ایستادگی کردند تا بتوانند آزاد شوند، تصریح کرد: عملیات تروریستی هفتم تیر اگر کشف می شد شاید منافقان مجازات نمی شدند اما با شهادت جمعی از بهترینها، مردم در واقع از دست گروهگهای منافق آزاد شدند.

,

امام جمعه سابق شیراز با اشاره به حادثه هفتم تیر تاکید کرد: برچسب منافق برای این گروهگها کافی بود که امروز متوسل می شوند به کشورهای آمریکا، اسرائیل، آلمان، عربستان تا به آنها مکانی برای فعالیتشان بدهند.

,

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شهادت بهترین حسنه است که خدا نصیب هرکسی نمی کند و توفیقی بوده که شهیدان به چنین سرنوشتی برسند.

,

دشمن می خواهد انقلاب را از محتوی خارج کند

, دشمن می خواهد انقلاب را از محتوی خارج کند,

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این یادواره گفت: خطر امروز برای کشور این است که دشمن می خواهد انقلاب را از محتوای ارزشی خارج کند.

,

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد، اظهار کرد: محتوی انقلاب، فرهنگ عمیق دینی و همان هویت دینی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: منافع ملی خود را بر اساس هویت ملی خودمان تقویت می کنیم که هویت ملی ما ریشه تاریخی و روحیه انقلابی گری ما می باشد.

,

وی با اشاره به ریشه های دینی ملت ایران تاکید کرد: انقلاب زمانی که از ریشه های دینی و روحیه انقلابی فاصله گرفت وخارج شد ضرر کردیم.

,

طباطبایی نژاد تاکید کرد: دشمن امرووز همه تلاشش را می کند که به ما ضربه بزند و دیدید که پاسخ یک حرکت تروریستی را با سیلی جواب دادیم، پس نباید کوتاه آمد چرا که دشمن در عرصه اقتصادی و بین المللی می خواهد ضربه بزند ولی نمی تواند.

,

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: داعش  یک برداشت معکوس از بسیج ما برداشت کرده  و با فریب افرادی نادان و با تعلیم معارف دینی خلاف آنها را بر علیه دین واقعی تجهیز کرده اند.

,

وی یادآوری کرد: بعد از فتنه 88 دشمن به صورت هجمه وار از طریق رسانه ها کار می کند تا هویت ملی ما را از بین ببرد و گرامی داشتن واقعی  حفظ انقلاب و حفظ دین است.

,

کتاب «شهدای سرچشمه» به نویسندگی مهدی مشتاقی در این مراسم رونمایی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه